خطرات خرید و فروش از طریق توییتر

بر اساس یادداشتی که به تازگی فاش شده،«خرید از طریق توییتر» که به تازگی در این پلتفرم راه اندازی شده مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر : 17473
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 17:40
خطرات خرید و فروش از طریق توییتر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، توییتر یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی در خصوص ترندها و موضوع‌های مختلف روز است. کاربرهای این شبکه هر روز و هر ساعت، دربارهٔ موضو‌ع‌ها و دغدغه‌های مختلف صحبت می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در یک متن ۲۸۰ کاراکتری همراه با عکس، ویدیو و لینک نظرشان را بگویند. در توییتر، برعکس اینستاگرام، متن توییت حرف اول را می‌زند.

 

با کمی سرک‌کشیدن در توییتر، می‌توانید از اخبار روز، فیلم‌ها و سریال‌های محبوب، موضوع‌های جنجالی فرهنگی، اخبار سیاسی و اجتماعی و نیازها و خواسته‌های کاربرها سر در بیاورید.

 

از آن‌جایی که در این شبکه‌ اجتماعی متن‌محور، مردم نیازها و خواسته‌های روزمره‌شان را صریح‌تر بیان می‌کنند، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ هم برای شناخت مشتری‌ها در این فضا فعالیت می‌کنند.

 

بازاریابی در توییتر یکی از مؤثرترین گزینه‌ها برای بهره برداری از قدرت شبکه‌های اجتماعی در راستای بازاریابی است. در این مطلب، روش تدوین استراتژی بازاریابی توییتری و نکاتی را شرح خواهیم داد که به کمک آن‌ها می‌توانید موفقیت بیشتری را در این شبکه اجتماعی پرتکاپو و محبوب کسب کنید.

 

گفته می شود فرآیند خرید آنلاین محصولات، خرید اینترنتی است که بخشی از تجارت الکترونیکی است و روز به روز در حال افزایش است. در خرید آنلاین، خریدار به صورت آنلاین به جستجوی محصولات در وب سایت فروشنده می پردازد و محصول مورد نظر را برای خرید انتخاب می کند. همچنین امکان پرداخت نقدی هنگام تحویل وجود دارد و یا خریدار می تواند از طریق اینترنت پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهد.

خطرات خرید و فروش از طریق توییتر

 

پایگاه فناوری آمریکایی «ورج» (The Verge) در گزارشی اعلام کرد بر اساس یادداشتی که به یکی از تیم‌های کارمندان توییتر فرستاده شده است، ویژگی «خرید از طریق توییتر» که به تازگی در این پلتفرم راه اندازی شده است، خطراتی را به همراه دارد و می‌تواند سبب آسیب‌های فردی و اجتماعی شود.

 

یک فرد آگاه از این خبر اعلام کرد این یادداشت که به دست پایگاه آمریکایی «ورج» رسیده است، اوایل ماه ژوئیه برای این گروه از کارمندان توییتر که در تیم‌های مختلف مشغول به کارند، فرستاده شده بود. در این یادداشت که به صورت ایمیل ارسال شده است، برخی ویژگی‌های موجود و حتی برخی ویژگی‌های خرید از طریق توییتر که هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته، به عنوان گزینه‌های «پر خطر» طبقه بندی شده است.

 

«خرید از طریق توییتر» (Twitter shopping) نخستین بار در تابستان امسال عرضه شد؛ به طوری که این ویژگی اکنون برای تمامی بازرگانان در آمریکا در دسترس است و به برند‌ها اجازه می‌دهد تا تمامی اقلام فروشی خود را فهرست کرده و تعداد اندکی از محصولات را نیز در بالای صفحه پروفایل فروشنده پین کنند. بایستی گفت بر خلاف ویژگی مشابهی که در اینستاگرام وجود دارد، در این مورد، کاربران نمی‌توانند اقلام مورد نظرشان را بطور مستقیم در توییتر خریداری کنند؛ بلکه اقلام فروشی به وبسایت فروشنده ارجاع داده می‌شود. همچنین شایان ذکر است ویژگی فروشگاه توییتر (Twitter’s shop) به هرکسی که دارای اکانت کسب و کار فروش در آمریکا باشد، اجازه می‌دهد تا محصولاتش را برای فروش به پروفایل خود اضافه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.