تند روی کرونا در شهرهای شرق استان تهران/ معاون سیاسی انتظامی فیروزکوه بر اثر کرونا در گذشت

Print Friendly, PDF & Email

کرونا در شهرهای شرق استان در حال شیوع است به گونه‌ای که معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان فیروزکوه بر اثر این ویروس جان خود را از دست داد.

کد خبر : 1749
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 20:45
تند روی کرونا در شهرهای شرق استان تهران/ معاون سیاسی انتظامی فیروزکوه بر اثر کرونا در گذشت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارشوقت خبر به نقل از خبرگزاری فارس از رودهن، ویروس کرونا به سرعت در حال شیوع در کل کشور است که شهرهای شرق استان تهران از این ویروس در امان نماندند.

جاجرود، پردیس، بومهن، دماوند و فیروزکوه شهرهایی هستند که درگیر ویروس کرونا شدند.

همچنین فرماندار شهرستان فیروزکوه خبر فوت معاون سیاسی انتظامی این شهرستان را بر اثر کرونا تأیید کرد. جمارانی قبل از این از شناسایی ۱۰ نفر مشکوک به کرونا در شهرستان فیروزکوه خبر داده بود.

خیرخواه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند نیز در این خصوص اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به سرعت در کشور در حال پیشرفت است و از تمامی مردم به خصوص مردم شهرستان دماوند درخواست داریم به غیر از موارد غیر ضروری از خانه هایشان خارج نشوند.

وی با بیان اینکه متاسفانه سه نفر از شهرستان دماوند بر اثر ویروس کرونا جان خودشان را از دست دادند، ادامه داد: طبق آمار ۱۵ نفر از اهالی شهرستان دماوند مشکوک به کرونا هستند که تحت انجام آزمایش‌های پزشکی قرار گرفتند.

فرماندار پردیس هم در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس باید اطلاع‌رسانی دقیقی را انجام دهد اما طبق آمار تا کنون دو یا سه نفر در پردیس دچار کرونا شدند.

شهردار رودهن نیز دقایقی پیش این ادعا را که فردی بر اثر کرونا فوت کرده و در آرامستان رودهن دفن شده است، رد کرد و گفت: در این شرایط بحرانی مردم به شایعات توجه نکنند و هیچ فردی که بر اثر کرونا فوت شده باشد در آرامستان رودهن دفن نشده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.