به گزارش وقت خبر؛

فروش بلیط‌های هوایی اربعین

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: فروش بلیط‌های اربعین فقط از طریق سایت‌های ایرلاین‌ها صورت می‌گیرد و آژانس‌های هواپیمایی فروش بلیط نخواهند داشت.
کد خبر : 17640
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 9:42
فروش بلیط‌های هوایی اربعین
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، افندی زاده درباره تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل در تردد زائرین اربعین، گفت: در حمل و نقل ریلی افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت و با تاکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی قیمت بلیت رفت و برگشت تهران – نجف و تهران – بغداد از ۱۵ شهریورماه ۶ میلیون تومان تعیین شده است که نسبت به قیمت‌های قبل، کاهش پیدا کرده است.

 

وی افزود: در بخش حمل و نقل جاده‌ای هم با جابه‌جایی حدود ۱/۵ میلیون زائر اربعین در ناوگان حمل و نقل عمومی و حدود ۳ میلیون نفر در بخش حمل و نقل شخصی روبه‌رو هستیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: ما نرخ همه انواع بلیت‌ها را در پایانه‌ها درج کرده‌ایم و همچنین تاکید شده که اتوبوس‌ها به هیچ عنوان نباید دربستی باشند و با متخلفان برخورد می‌شود.

افندی زاده افزود: فروش بلیط‌های اربعین فقط از طریق سایت‌های خود ایرلاین‌ها صورت می‌گیرد و آژانس‌های هواپیمایی فروش بلیط نخواهند داشت.

وزیر راه و شهرسازی از الزام صدور بلیط برای زائران خبر داد و عنوان کرد: چنانچه زائری شکایتی در این رابطه دارند، می‌تواند با مراجعه به مدیرانی که در سازمان پایانه‌ها مستقر هستند یا با تماس با تلفن گویا ۱۴۱ شکایت خود را مطرح کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.