برنامه ریزی و تحول کسب و کار در بیمه دی

پس از بازنگری برنامه راهبردی در سال ۱۴۰۱ چشم انداز بیمه دی تا افق زمانی سال ۱۴۰۳ ارزش آفرینی پایدار تجربه خوشایند مشتریان و شبکه فروش تعیین شده است.
کد خبر : 18329
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 8:34
برنامه ریزی و تحول کسب و کار در بیمه دی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، در سال ۱۴۰۱ پروژه بازنگری برنامه استراتژیک بیمه کلید خورد، برای رسیدن به اهداف راهبردی بیمه دی، شاخص‌های کلیدی عملکرد مشخص شده است و برای هرکدام به صورت سه ماهه و سالانه هدفگذاری صورت گرفته صورت مستمر توسط این شرکت پایش می‌گردد.

همچنین پس از بازنگری سند راهبردی این شرکت، ساختار سازمانی بیمه دی در سال ۱۴۰۱ مورد بازطراحی قرار گرفت که از جمله تحولات آن می‌توان به لحاظ نمودن الزامات ساختاری بیمه مرکزی، سازماندهی شرکت در قالب سه معاونت با عناوین معاونت فنی و توسعه بازار، برنامه ریزی و توسعه کسب و کار، معاونت پشتیبانی و اقتصادی اشاره نمود.

همچنین با توجه به اهمیت حوزه کارکنان و مشتریان دو مدیریت مستقل با عناوین مدیریت امور مشتریان و مدیریت منابع انسانی در این شرکت تشکیل شد.

در شرکت بیمه دی به منظور پالایش و رصد تحولات محیطی به ویژه عملکرد رقبا در محیط کسب و کار، اقدامات مقتضی در حال انجام است تا بهترین رویکرد‌ها و روند‌ها شناسایی و امکان بهینه کاوی و بهبود رویکرد‌ها حاصل آید.

در برنامه ریزی‌های این شرکت با توجه به شناسایی و مطالعه روند‌های آتی علی الخصوص فرصت رشد ایجاد شده در فضای تجارت الکترونیک و ظهور استارتاپ ها، حوزه تحول دیجیتال مطابق با راهبرد‌های جدید بیمه دی در ساختار سازمانی در نظر گرفته شده است. همچنین توسعه اکوسیستم غیر بیمه‌ای و ارتقای کیفیت خدمات از این طریق با هدف خلق تجربه بهتر برای مشتری در دستور کار این شرکت بیمه‌ای قرار دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.