افزایش دمای پایتخت در روز های آینده

بر اساس اعلام داره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری است و افزایش نسبی دما تا اواسط هفته برای آن پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : 18895
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مهر 1401 - 18:03
افزایش دمای پایتخت در روز های آینده
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای ۵ روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

برای سه شنبه و چهارشنبه (۱۹ و ۲۰ مهرماه) در غرب و نیمه جنوبی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش موقت گردوخاک و احتمال کاهش نسبی کیفیت هوا و دید افقی مورد انتظار است.

از امروز تا سه‌شنبه روند تدریجی و افزایش نسبی دما و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۰ و ۲۱ مهرماه) هفته جاری کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۸ مهرماه) صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی و وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۹ مهرماه) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.