هزینه میلیاردی یک شرکت بیمه برای غذا و آبدارخانه + سند

Print Friendly, PDF & Email

این شرکت بیمه ای در پایان دوره ۱۵ ماهه منتهی به پایان خرداد ۹۸ هزینه آبدارخانه و پذیرایی اش ۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال بود که این مبلغ جدا از هزینه غذای این شرکت بیمه ایست که ۹ میلیارد ۹۷۵ میلیون ریال شده است.

کد خبر : 192
تاریخ انتشار : شنبه 6 مهر 1398 - 17:32
هزینه میلیاردی یک شرکت بیمه برای غذا و آبدارخانه + سند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“بیمه دی علی رغم اینکه عملکرد مطلوبی را در ۱۵ ماهه منتهی به پایان خرداد ۹۸ از خود به جا گذاشت اما در صورتهای مالی این شرکت بیمه ای هزینه هایی به چشم می خورد که می تواند محل بحث باشد.

بیمه دی در پایان دوره ۱۵ ماهه منتهی به پایان خرداد ۹۸ هزینه آبدارخانه و پذیرایی اش ۵ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال بود که این مبلغ جدا از هزینه غذای این شرکت بیمه ایست که ۹ میلیارد ۹۷۵ میلیون ریال شده است.

این هزینه ها در شرایطی انجام شده که بسیاری از ردیف هزینه های دیگر این شرکت بیمه ای مانند آموزش ، تبلیغات ، انرژی ، حمل و نقل ، هزینه های مالی ، هزینه های حقوقی و قانونی ، سفر و مأموریت ، تعمیر و نگهداری ساختمان و ماشین آلات طی این بازده زمانی بسیار کمتر از هزینه ی این شرکت برای غذا و آبدارخانه بود.

بیمه دی با این حساب ۱۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال طی ۱۵ ماه برای غذا و آبدارخانه هزینه کرده که یعنی هزینه هرماه آن ۱۰ میلیارد و ۶۱ میلیون ریال می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.