واکنش کی روش به حذف تیم ملی از جام جهانی

کارلوس کی روش نسبت به حاشیه هایی که اخیرا برای تیم ملی ایران ایجاد شده است واکنش نشان داد.
کد خبر : 19275
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 19:13
واکنش کی روش به حذف تیم ملی از جام جهانی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین عصر امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران به آخرین وضعیت این تیم اشاره کرد و گفت: برای حمایت هایی که از تیم ملی دارید تشکر می کنم. امروز در فاصله ۳۰ روز تا شروع مسابقات ما هم مثل تمام تیم های دیگر با تمام انگیزه تلاشمان را می کنیم که برای جام جهانی قطر آماده شویم.

وی ادامه داد: این دوره جام جهانی کاملا متفاوت و منحصر به فرد است. بازیها در پاییز است و فرصت کمی برای آماده سازی خواهیم داشت. زمان بسیار کمی هست اما می خواهم از تمام مربیان، مدیران باشگاه ها و همه کسانی که بازیکنان را در اختیار قرار دادند تا بتوانیم سطح آمادگی مان را بالاتر برسانیم تشکر می کنم. ما داریم تلاش می کنیم که بتوانیم فاصله مان را با تیم های قدرتمند جهان کمتر کنیم.

کارلوس کی روش در مورد حاشیه هایی که این روزها برای تیم ملی ایران و حذف از جام جهانی ساخته بودند گفت: سوال این نیست که بعضی ها می خواهند حواس ما رو پرت کنند، سوال این است که چه کسانی به این مسائل توجه می کنند.

وی در مورد این که وضعیت تیم ملی چگونه است گفت: اصلا نیاز نیست چیزی من به اسم تیم انگلیس اضافه کنم چرا که الان هم آنها تیم بزرگی هستند. بازیکنان بسیار خوبی دارند و نام بسیار بزرگی در فوتبال جهان است. برای ما افتخار و لذت خواهد بود که برابر تیم انگلیس بازی می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال دیگری در مورد کمپین حذف ایران گفت: همانطور که الان شنیدید در مورد انگلیس صحبت کردم. تمرکزم روی جام جهانی است و به مسائل حاشیه ای کاری نداریم. می دانم که اکثریت مردم ایران چه جوابی به این کمپین خواهند داد. می دانیم که مردم ایران عاشق تیم ملی هستند و دوست دارند که تیم ملی را در قطر ببینند. چون طرف این کمپین من نیستم اجازه بدهید که دیگران در موردش صحبت کنند.

کارلوس کی روش ادامه داد: ما نگرانی نداریم. چالش هایی داریم که به دنبال ایجاد راهکارهای مناسب برای این چالش ها هستیم. تنها مسئله ای که باید روی آن تاکید کنیم تشکر از باشگاه ها، مربیان و مدیرانی است که به خاطر تیم ملی از خودگذشتگی می کنند. تمام توان مان را خواهیم گذاشت که بازیکنان را به بهترین شکل ممکن برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.