خروج هر چه سریع تر :خودروهای غیرپلاک استانی هشترود را تا ۲۴ ساعت آینده ترک کنند

Print Friendly, PDF & Email

هشترود- فرماندار هشترود با بیان اینکه خودروهای غیرپلاک استانی هشترود را تا ۲۴ ساعت آینده ترک کنند، گفت: با متخلفان برخورد می‌کنیم.

کد خبر : 1929
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 0:50
خروج هر چه سریع تر :خودروهای غیرپلاک استانی هشترود را تا ۲۴ ساعت آینده ترک کنند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش https://vaghtkhabar.ir/، امین امینیان امشب در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با بیماری کرونا در هشترود گفت: در صورتیکه بتوانیم این دو هفته را به خوبی مدیریت کنیم مرحله رشد سریع و پیک بیماری را با کمترین میزان خسارت پشت سر خواهیم گذاشت، در غیر این صورت این بیماری طی ماه‌های آینده هم گریبان‌گیر ما خواهد شد و تبعات و آثار زیان باری بر جای خواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه ستاد مبارزه با کرونا در سطح شهرستان دارای وظایف ذاتی و ساختارهای مشخص و تعیین شده است که بر اساس آن مسئولیت حقوقی و قانونی هر یک از دستگاه‌ها و نهادها مشخص شده است گفت: مقابله با کرونا نه تنها وظیفه حقوقی بلکه وظیفه انسانی ما است.

فرماندار هشترود اظهار داشت: تنها با هم افزایی و همراهی بین مردم و مسئولین می‌توانیم در برابر شیوع و گسترش بیماری بایستیم.

وی در همین راستا از گروه‌های مرجع (هنرمندان، ورزشکاران، روحانیون و …) خواست تا احساس مسئولیت کرده و در صحنه حاضر شوند و مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند چراکه مردم از این گروه‌ها حرف شنوی بیشتری دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت، سازمان بهداشت و درمان در بهترین شرایط ۲۵ درصد می‌تواند نقش‌آفرینی کند گفت: عمیقاً نیازمند همکاری، مشارکت و همراهی همه مردم هستیم.

وی سپس گفت: ساده‌ترین کاری که مردم می‌توانند این روزها انجام دهند عدم رفتن به مسافرت، عدم برگزاری دید و بازدیدهای نوروزی، عدم حضور و تردد در سطح شهر و اماکن عمومی و … است، تا با این کار زنجیره ابتلاء به بیماری قطع شود و افزود: درصورتی که توصیه‌های بهداشتی و سلامتی را رعایت نکنیم باید منتظر یک فاجعه بزرگ باشیم که پس از آن پشیمانی هیچ سودی نخواهد داشت.

فرماندار شهرستان هشترود در ادامه با بیان اینکه دستورات ستاد مقابله با بیماری کرونا بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب لازم الاجرا برای همگان است و دستورات ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان را تشریح کرد. منبع خبر خبر گزاری مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.