اخرین جزییات بسته‌های ارزاق ۳۰ میلیونی هیأتی‌ها برای نیازمندان + فیلم

Print Friendly, PDF & Email

سیدمحمدرضا نوشه‌ور مداح اهل بیت(ع) گفت: خیریه هیأت مکتب‌الرضا(ع) برای کمک به معیشت ۴۰ خانواده نیازمند، در شب عید امسال، بسته‌ ارزاق به ارزش ۳۰ میلیون ریال شامل ۴۱ قلم کالا را تهیه و میان آنان توزیع کرده است.

کد خبر : 1944
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 8:47
اخرین جزییات بسته‌های ارزاق ۳۰ میلیونی هیأتی‌ها برای نیازمندان + فیلم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش https://vaghtkhabar.ir/ سیدمحمدرضا نوشه‌ور مداح اهل بیت(ع) هیأت مکتب‌الرضا(ع) گفت این هیأت از سال ۸۴ برگزاری جلسات خود را آغاز کرده است و از سال ۹۱ نیز خیریه خود را برای انجام کارهای خیر و امور اجتماعی ذیل هیأت ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: معتقدیم رسالت هیأت تنها برگزاری جلسه برای اهل بیت(ع) نیست و براساس سیره این بزرگواران ،وظیفه داریم تا به نیازمندان نیز رسیدگی کنیم که براین اساس خیریه مکتب‌الرضا(ع) را برپا کردیم.

نوشه‌ور با اشاره به اینکه این خیریه در طول سال ۴۰ خانواده را تحت پوشش قرار داده است، گفت: این خیریه هرماه سبد ارزاق مایحتاج این خانواده‌ها را تأمین می‌کند و حدود ۴ مرتبه در مناسبت‌هایی همچون ماه رمضان، شب عید و … بسته های ویژه‌ای به این خانواده‌ها اهدا می‌کند.

این مداح اهل بیت(ع) با بیان اینکه بسته یش‌بینی شده این خانواده‌ها برای شب عید امسال شامل ۴۱ قلم کالا و به ارزش حدود ۳ میلیون تومان بود، اظهارداشت: این بسته شامل؛ گوشت، مرغ، برنج، روغن جامد، روغن سرخ‌کردنی، تن‌ماهی، کشک، تخم‌مرغ، عسل، شیر، شکلات، شیرینی، زعفران، اقلام بهداشتی برای مقابله با کرونا، اقلام شوینده و همچنین اقلام فرهنگی مانند قرآن و مفاتیح است که میان این خانواده‌ها توزیع شد.

فیلم آماده‌سازی بسته‌های ارزاق نیازمندان

وی تصریح کرد: این خیریه همچنین ارائه کمک‌های مالی برای امور پزشکی این خانواده‌ها را نیز انجام می‌دهد زیرا در بسیاری از این خانواده‌ها، فرد معلول نیز وجود دارد. همچنین تهیه جهیزیه دختران این خانواده‌ها نیز توسط خیریه انجام می‌شود.

نوشه‌ور گفت: در جریان مبارزه با بیماری کرونا با کمک‌های مردمی، اصلام بهداشتی اعم از میاع ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش و … تهیه و به‌ خانواده‌های نیازمند اهدا کردیم.

این مداح اهل بیت(ع) در پایان خاطرنشان کرد: هزینه‌ها لازم برای انجام این امور خیر تماماً توسط هیأتی‌ها، خیرین و عموم مردم تأمین می‌شود. منبع خبر خبر گزاری فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.