امکان پرداخت خودکار اقساط تسهیلات و پرداخت کارمزد وام قرض الحسنه در سامانه بام

امکان پرداخت خودکار اقساط تسهیلات و پرداخت کارمزد وام قرض الحسنه در سامانه بام فراهم شد.
کد خبر : 19569
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 9:18
امکان پرداخت خودکار اقساط تسهیلات و پرداخت کارمزد وام قرض الحسنه در سامانه بام
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با هدف بهبود ارائه خدمات به کاربران سامانه بام، خدمات جدیدی مرتبط با تسهیلات در بخش مدیریت تسهیلات سامانه (نسخه وب) در دسترس قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه فعال سازی پرداخت خودکار برای هر یک از تسهیلات نمایش داده شده در مدیریت تسهیلات، از امکان تعریف دستور پرداخت با قابلیت تعیین تاریخ شروع و پایان پرداخت با درج تعداد اقساط مد نظر و انتخاب شماره حساب برای برداشت وجه، استفاده کنند. مراحل انجام این خدمات نیز از طریق پیامک به کاربران سامانه، اطلاع رسانی می‌شود.

یادآوری می‌شود فعال سازی خدمت مذکور فقط برای تسهیلات فاقد قسط معوق امکان پذیر بوده و پرداخت، صرفا در روز سررسید قسط انجام می‌شود.

در صورت عدم کفایت موجودی حساب، عملیات پرداخت حداکثر تا سه بار در روز سررسید، تکرار می‌شود. چنانچه عملیات با موفقیت صورت نگیرد، از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی شده و منجر به قطع سرویس پرداخت خودکار نمی‌شود.

همچنین در سامانه بام، امکان پرداخت کارمزد سالانه وام قرض الحسنه در زمان سررسید در بخش مدیریت تسهیلات فراهم شده است.
چنانچه پرداخت خودکار اقساط وام قرض الحسنه فعال شده باشد و در سررسید، کارمزد مربوطه به صورت حضوری یا در سامانه بام پرداخت شود؛ پرداخت خودکار قسط نیز انجام می‌شود.

بخش تاریخچه تسهیلات سامانه بام نیز از دو قسمت تشکیل شده است. یکی از بخش‌ها تاریخچه پرداخت‌ها و دیگری جزییات دستور پرداخت‌های تعریف شده بر روی هر یک از تسهیلات را به کاربر، نمایش می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.