تکذیب یک خبر استانداری پایتخت: قرنطینه تهران کذب محض است

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران عنوان کرد: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

کد خبر : 1976
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 19:42
تکذیب یک خبر استانداری پایتخت: قرنطینه تهران کذب محض است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر محمد تقی‌زاده معاون امور عمرانی استانداری تهران ، درباره مصوبات جلسه اضطراری شورای ترافیک استان تهران، اظهار داشت: مهمترین بحث امروز نحوه کنترل، پیشگیری و انتشار کرونا ویروس بود.

وی ادامه داد: تهران ۱۴ ورودی و خروجی دارد که مقرر شد تیم‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی با همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال‌احمر و بسیج در این مبادی حضور پیدا کنند و نسبت به غربالگری مردم اقدام کنند و افراد مشکوک به کرونا را قرنطینه کنند.

تقی‌زاده بیان داشت: عدم انجام سفر و در خانه ماندن باید در اولویت مردم قرار بگیرد و از ظرفیت آموزش و پرورش نیز استفاده لازم صورت بگیرد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: حضور و غیاب مجازی معلمین و دانش‌آموزان از سوی آموزش و پرورش انجام می‌شود و با این روش کلاس‌های درس برقرار است.

وی تصریح کرد: از سوی وزارت صمت تب‌سنج در اختیار ترمینال‌های چهارگانه قرار می‌گیرد و تیم‌های ما در این ترمینال‌ها مستقر می‌شوند در صورت اینکه فردی مشکوک باشد قرنطینه خواهد شد.

تقی‌زاده افزود: شهرداری تهران پیشنهاد گسترش طرح ترافیک را ارائه داد که با این موضوع مخالفت شد و نهایتاً هیچ تصمیمی درباره تعطیلی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در تهران گرفته نشده است.

* خبر قرنطینه تهران کذب محض است

همچنین مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: انتشار هر خبری مبنی بر قرنطینه تهران کذب محض است و هیچ شخصی به غیر از مسئولان ستاد ملی و استانی کرونا در این زمینه حق اظهارنظر ندارد.

وی افزود: با توجه به مصوبات و تاکیدهای مکرر شورای اطلاع رسانی دولت و پیگیری های موثر وزارت کشور، وظیفه اطلاع رسانی صرفا و قطعا از کانال مسئولان ستاد مقابله با کرونا امکان پذیر است. منبع خبر خبر گزاری فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.