اقدامات بیمه دی در حوزه برندسازی

یکی از راه‌های توسعه و تقویت برند حضور در رسانه‌های مختلف می‌باشد که بیمه دی بی خوبی در این راستا قدم برداشته است.
کد خبر : 19838
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 11:09
اقدامات بیمه دی در حوزه برندسازی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،توسعه و تقویت برند شرکت بیمه دی از طریق همکاری و حضور در رسانه‌های مختلف عمومی و تخصصی از جمله فعالیت‌های این شرکت بیمه‌ای در زمینه اینترنال برندینگ یا برندسازی داخلی می‌باشد.

بیمه دی با تولید و نشر اخبار درون سازمانی و اطلاع رسانی همکاران از طریق پرتال داخلی و همچنین طراحی و چاپ بنر، پوستر و بروشور جهت معرفی شاخص‌های برند بیمه دی برای کارکنان و نمایندگان و ارسال به تمامی شعب سراسر کشور در باعث توسعه و تقویت برند این شرکت شده است.

اینترنال برندینگ بیمه دی

این شرکت بافعالیت در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام با تولید اخبار و محتوا در قالب؛ فیلم، عکس، محتوای مکتوب و همچنین برگزاری مسابقه، در راستای ایجاد شادا بی و نشاط کارکنان و در نتیجه تقویت شبکه‌ی فروش گام برداشته است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.