ایا به درستی بیمارستان‌های آمریکا با کمبود کادر درمانی برای مقابله با کرونا مواجه شدند

Print Friendly, PDF & Email

بیمارستان‌های ایالات متحده که خود را برای افزایش تصاعدی بیماران مبتلا به ویروس جدید کرونا آماده می‌کنند، اکنون با مشکل تعداد کافی کادر درمانی برای رسیدگی به مبتلایان این ویروس مواجه شدند.

کد خبر : 2007
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 10:00
ایا به درستی بیمارستان‌های آمریکا با کمبود کادر درمانی برای مقابله با کرونا مواجه شدند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارشhttps://vaghtkhabar.ir/، منابع درمانی در آمریکا می‌گویند به دلیل تعطیلی مدارس و مهدهای کودک، فشار کاری پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به ویروس «کووید۱۹» افزایش یافته است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، به دلیل همین افزایش فشار بر کادر درمانی و نیاز به حضور آنها در منزل برای مراقبت از کودکان خود، مسئولان بیمارستان‌های آمریکا برای استخدام نیروی کار موقت به سراغ آژانس‌های کاریابی رفته‌اند.

دکتر «جیسون پرسوف» معاون آمادگی‌های اورژانسی در مرکز «یوسی‌هِلث» – به عنوان بزرگترین شبکه درمانی در ایالت کلورادو – می‌گوید: «بزرگترین مشکل در حال حاضر این است که باید برای افزایش تصاعدی در تعداد بیماران برنامه‌ریزی کنیم. ما از آنچه در ایالت واشنگتن و کشور ایتالیا رخ داد درس می‌گیریم… مسائل زیادی هم در ارتباط با مراقبت از کودکان وجود دارد».

پرسوف توضیح داد که این سازمان خود را برای عدم حضور حداقل ۲۰ درصد از کادر درمانی خود، در زمان افزایش تصاعدی تعداد بیماران مبتلا به کروناویروس، آماده می‌کند.

به نوشته رویترز، برخی آمارشناسان به بیمارستان‌های آمریکا توصیه کرده‌اند که برای بیش از ۹۶ میلیون مورد ابتلا به ویروس کووید۱۹ طی چند ماه آینده آماده شوند.

بر این اساس، از عصر جمعه (به وقت محلی) حداقل ۲۱۹۰۰ مهد کودک و مدرسه (در تمامی مقاطع) در ایالات متحده تعطیل شده و ۱۵ میلیون دانش‌آموز خانه‌نشین شدند.

طبق آمار رسمی، تا کنون ۲۴۹۹ نفر در آمریکا به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این میان حداقل ۵۵ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده‌اند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا وضعیت اضطرار ملی اعلام کرد. با اعلام این وضعیت، مسیر استفاده از ۵۰ میلیارد دلار بودجه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا باز خواهد شد.

ترامپ در روزهای آغاز بحران شیوع کرونا در آمریکا تلاش کرد آن را کوچک‌نمایی کند و به همین سبب به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. پنهان‌کاری دولت او هم از جمله دیگر عواملی است که انتقادها علیه او را شدت بخشیده است.

پیش از این گزارش شده بود کاخ سفید به مقام‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت آمریکا دستور داده جلساتی که درباره ویروس «کرونا» برگزار می‌شود را محرمانه تلقی کنند منبع خبر خبر گزاری فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.