طرح تشویقی برای دارندگان دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت بانک گردشگری؛

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تا ۱۰ میلیارد ریال به صاحبان واحد‌های صنفی

بانک گردشگری بــا هـدف کمک بــه صاحبان صنوف کــه نسبت به نصب پایانه‌های فروش (POS) یــا درگاه پرداخــت متصل به حساب این بانک اقدام کرده‌اند، بسته ویژه‌ای را درنظر گرفته و تا ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت پرداخت می‌کند.
کد خبر : 20563
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 12:40
پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تا ۱۰ میلیارد ریال به صاحبان واحد‌های صنفی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این بسته با ارائه خدمات و مشوق‌های تسهیلاتی، تلاش شده علاوه بر تأمین نیاز‌های صاحبان صنوف، خدماتی متفاوت برای فروشندگان لوازم خانگی و مشتریان معرفی شــده توسط این گروه از کسب و کار‌ها ارائه گردد تــا علاوه بــر حمایت از آنان، خرید محصولات مرتبط بــا این حوزه نیــز تسهیل شود. اجرای ایــن طـرح بــرای همه مشـتریان قدیــم و جدیــد بانــک گردشـگری کــه حائـز شــرایط هستند، از ابتدای اسفند ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ برقرار است.

این طرح صاحبان تمام صنوف که دستگاه کارتخوان (POS) یا درگاه پرداخت بانک گردشگری را دارند و همچنین فروشندگان لوازم خانگی و مشتریان آن‌ها که از دارندگان دستگاه‌های کارتخوان (POS) یا دارندگان درگاه این بانک خرید کرده اند، را شامل می‌شود.

بر اساس این طرح، صاحبان صنوف که دارای دستگاه کارتخوان/درگاه پرداخت هستند، از دریافت تسهیلات ارزان قیمت برمبنای معدل موجودی بهره‌مند خواهند شد. میزان این تسهیلات بر مبنای معـدل موجودی حساب متصل بــه دستگاه کارتخـوان/درگاه پرداخت تا ۱۰ میلیارد ریال خواهد بود. نرخ سود این تسهیلات ۱۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن ۱۲ تا ۲۴ ماه است.

دریافت دسته چک با شرایط تسهیل شده، ارائه خدمات افتتاح حساب جاری و تحویل دسته چک و صدور دسته چک مشروط به رعایت شرایط افتتاح حساب جاری از دیگر مزایای این طرح است.

این گزارش حاکیست: بــه منظــور تسـهیل شــرایط خریــد بــرای مشــتریان فروشــندگان لــوازم خانگــی و کمــک به کســب کار ایــن گــروه از مشــتریان بانــک، بــه افــرادی کــه از ســوی آنان بــه بانــک معرفــی گردنــد، پس از انجام اعتبــارســنجی، کارت خریــد مرابحه به مبلغ تا ۲ میلیارد ریال بــا وثیقه آســان و بــا مــدت زمان بازپرداخـت از یک تا سه سال اعطا می‌شود. هر فروشنده مجاز به معرفی حداکثر ۱۰ نفر از مشتریان فروشگاه خود به شعبه‌ای که در آن حساب دارد، خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بــه شعب بانــک گردشــگری و وب ســایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۳۹۵۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.