انگلیس هم هشدار مسافرتی به آمریکا صادر کرد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر  به نقل از فارس . وزارت خارجه انگلیس نیز در اقدامی پیشگیرانه برای عدم شیوع ویروس کرونا، برای شهروندانش هشدار سفر به آمریکا صادر کرد. به نوشته وبگاه «وزارت خارجه انگلیس» با بروزرسانی هشدارهای مسافرتی، نام آمریکا را هم به فهرست خود اضافه کرد. در بیانیه این وزارتخانه در این زمینه آمده

کد خبر : 2074
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 19:48
انگلیس هم هشدار مسافرتی به آمریکا صادر کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر  به نقل از فارس . وزارت خارجه انگلیس نیز در اقدامی پیشگیرانه برای عدم شیوع ویروس کرونا، برای شهروندانش هشدار سفر به آمریکا صادر کرد.

به نوشته وبگاه «وزارت خارجه انگلیس» با بروزرسانی هشدارهای مسافرتی، نام آمریکا را هم به فهرست خود اضافه کرد.

در بیانیه این وزارتخانه در این زمینه آمده است: «به دنبال تصمیم دولت آمریکا و اعمال محدودیتهای مسافرتی به انگلیس و ایرلند، ما نیز به شهروندان خود عدم سفر به آمریکا جز در موارد ضروری را توصیه می کنیم.»

به نوشته این وبگاه، این توصیه مسافرتی از فردا دوشنبه لازم الاجراست.

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه اعلام کرد که ممنوعیت پرواز از کشورهای اروپایی به آمریکا بسط خواهد یافت و از روز سه‌شنبه شامل انگلیس و ایرلند نیز خواهد شد.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه» وی که در یک نشست خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد،‌ افزود: «شهروندان آمریکایی که در انگلیس و ایرلند هستند می‌توانند به خانه بازگردند. ساکنان قانونی این امکان را دارند و آنها از طریق فرودگاه‌هایی خاص به آمریکا باز خواهند گشت.»

این درحالیست آمار شیوع ویروس کرونا روند صعودی خود را طی می‌کند ودرحال فراگیر شدن کل اروپاست.

به گفته برخی از نزدیکان کاخ سفید دیروز دختر ترامپ وارد قرنطینه شده ، امروز هم ترامپ مجبور به انجام آزمایش ویروس کرونا شده، این در حالیست که ترامپ چندی پیش با برخی از نماینده های برزیل دیدار داشته که سه طن از آن ها دچار بیماری ویروس کرونا شده اند.اروپا درشرایط خوبی را طی نمیکند.

((خبر گذاری وقت خبر ))

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.