برگزاری اولین جلسه اعضای جدید کمیته ریسک شرکت پتروشیمی خارک

اولین جلسه اعضای جدیدکمیته ریسک شرکت پتروشیمی خارک درتاریخ ۱۰/۱۰/۱۴۰۱ برگزارگردید.
کد خبر : 21158
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 12:14
برگزاری اولین جلسه اعضای جدید کمیته ریسک شرکت پتروشیمی خارک
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، عطف به مصوبه هیئت مدیره شرکت پتروشیمی خارک، اولین جلسه کمیته ریسک این شرکت با حضور آقای مهندس اسحاقی رئیس محترم هیئت مدیره، آقای دکتر بهزادی، مدیرعامل نایب رئیس هیات مدیره. آقای مهندس فهزادی نماینده هیات مدیره و رئیس کمیته ریسک، مدیران امور مالی و اقتصادی، امور مهندسی و پروژه‌ها و سایر اعضای کمیته آقایان دکتر رستمی و مهندس میرافضلی تشکیل گردید.

در ابتداء مدیر عامل محترم ضمن خوش آمدگویی به اعضای کمیته، از وضعیت شرکت، ریسک‌های حوزه‌های خوراک، قیمت خوراک و محصول، تولید، بازرگانی، مالی و HSE گزارشی ارائه، و از اعضای کمیته درخواست نمودند با بررسی دقیق و پیشنهادات خود در توسعه و بهبود مستمر، مدیریت را یاری کنند.

در ادامه رئیس محترم هیات مدیره به اعضای کمیته خوش آمد گفتتند و اظهار امیدواری نمودند که این کمیته در راستای اهداف بلند مدت شرکت گام‌های موثر و مفیدی برخواهد داشت.

در این جلسه به مسائل مختلف از جمله محدویت‌های تامین اقلام یدکی و تعمیرات دستگاه‌های حساس مانند کمپرسور سنتز و کمپرسور‌های سیکل تبرید و محدودیت تامین گاز خوراک پرداخته شد.

سپس به بررسی ریسک‌ها و گلوگاه‌های شرکت از جمله تامین قطعات و فرسودگی تجهیزات با توجه به قدیمی بودن واحد LPG و سایر مشکلات فرآیندی واحد‌های عملیاتی، همچنین بررسی روند اجرای پروژه متانول II و ابعاد مختلف در مورد مطالعه بازار متانول و در خاتمه موارد مربوط به زنجیره ارزش متانول بحث و بررسی بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.