نقش بانک رفاه کارگران در عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای و دستیابی به اهداف سرمایه‌گذاری، نیازمند همکاری شبکه بانکی به‌ویژه بانک رفاه کارگران است.
کد خبر : 21295
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 10:07
نقش بانک رفاه کارگران در عملیاتی کردن برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، دکتر محمدیاسر طیب‌نیا در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری این بانک و شرکت با بیان این مطلب، افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال‌های اخیر پروژه‌های سرمایه‌گذاری بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف نیروگاهی، انتقال آب و … با هدف تکمیل زنجیره فولاد، اجرایی کرده است که تحقق اهداف توسعه‌ای آن‌ها نیازمند همکاری بانک‌ها ازجمله بانک رفاه کارگران است.

وی افزود: فصل جدید همکاری‌های متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان آغاز شده است و مدیران عالی این دو مجموعه با جدیت فراوان به دنبال توسعه روزافزون این همکاری‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان این شرکت را از جمله بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های صنعتی کشور برشمرد و گفت: پروژه‌های توسعه‌ای این شرکت دارای زیرساخت ملی و به نوعی پیشران اقتصاد و صنعت کشور هستند و اجرایی کردن آن‌ها نیازمند مشارکت و نقش‌آفرینی بانک‌ها از جمله بانک رفاه است.

وی به همراهی بانک رفاه کارگران در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از منظر سهام‌داری اشاره کرد و گفت: همکاری‌های متقابل بسیار خوبی بین این بانک و شرکت در جریان است و این همکاری‌ها با امضای تفاهم‌نامه همکاری بیش از پیش توسعه خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.