ثبت رکوردی جدید از پتروشیمی غدیر

پتروشیمی غدیر ماه گذشته در فروش محصولات خود به عدد جدیدی رسیده است و عملکرد موفقی را از خود نشان داده است.
کد خبر : 21333
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 8:55
ثبت رکوردی جدید از پتروشیمی غدیر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، نام محصول تولیدی پتروشیمی غدیر وینیل کلراید مونومر VCM  با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار تن و پلی وینیل کلراید PVC با ظرفیت تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن در سال است که در ساخت انواع لوله ها، شیلنگ ها، عایق‌های الکتریکی، چارچوب در و پنجره، کابینت و صنایع خودروسازی نقش دارد در حال حاضر پتروشیمی غدیر در بین شرکت‌های تولید کننده با گرید S۶۵ بهترین کیفیت محصولات را دارد.

میزان فروش محصولات پتروشیمی غدیر در آذر ماه به بیش از ۲ هزار ۵۸۸ میلیارد تومان رسید در حالی که در مدت زمان مشابه سال قبل مبلغ فروش به میزان ۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود. این شرکت طی یک ماه ۳۶۴ میلیارد تومان فروش داشته و نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۴۴ میلیارد تومان بیشتر فروخته است.

برند این شرکت دارای اعتبار داخلی و جهانی بوده و آن هم بدلیل کیفیت مطلوب محصول تولیدی می‌باشد. بدلیل مقید بودن شرکت به رعایت استاندارد‌های بین المللی در این صنعت و به جهت حمایت از برند شرکت و حفظ بازار‌های داخلی و خارجی، همچنان بهبود روز افزون، کیفیت محصول در سرلوحه برنامه این شرکت قرار دارد. تولیدات پتروشیمی غدیر در حال حاضر در داخل کشور جایگزین نداشته و انتظار می‌رود تا چند سال آینده نیز محصول بهتر و جایگزینی مناسبتر به بازار معرفی
نگردد؛ بنابراین از نظر تولید و فروش محصول نگرانی خاصی در این شرکت وجود ندارد.

ثبت رکوردی جدید از پتروشیمی غدیر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.