بیمه ملت حامی زنان خانه‌دار؛

بیمه مستمری با پوشش درمان تکمیلی

بیمه مستمری زنان خانه‌دار، یکی از محصولات نوآورانه بیمه ملت برای حمایت از زنان خانه‌دار است که این روز‌ها نقش مهمی در اقتصاد خانواده و کشور دارند.
کد خبر : 21351
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 11:53
بیمه مستمری با پوشش درمان تکمیلی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، این روز‌ها بخشی از بار اقتصاد خانواده و حتی کشورمان بر دوش زنان است. زنانی که سرپرست خانواده هستند، کسب‌وکار‌های خانگی دارند یا حتی زنان خانه‌دار و مجردی که به دنبال استقلال مالی و حقوق بازنشستگی هستند تا آینده‌ای مطمئن برای خود رقم بزنند. اما امکان بهره بردن از حقوق بازنشستگی و مستمری، برای همه زنان فراهم نیست.

بیمه ملت، در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از زنان خانه‌دار که نقش مهمی در اقتصاد خانواده دارند، «بیمه مستمری زنان خانه‌دار» را با پوشش‌های تکمیلی متنوع طراحی کرده است تا همه زنان و دختران کشورمان بتوانند از یک پوشش بیمه‌ای جامع بهره ببرند.

بیمه مستمری زنان خانه‌دار بیمه ملت، پوشش‌های خاص و متنوعی دارد که علاوه بر پرداخت مستمری مادام‌العمر به زنان، امکان برخورداری از بیمه درمان تکمیلی انفرادی را در چندین طرح برای بیمه‌گذاران فراهم کرده است. همچنین در این بیمه‌نامه، مستمری زنان هر ساله ۸ درصد افزایش پیدا می‌کند و از پرداخت مالیات نیز معاف است.

همه زنان ایرانی، با بیمه‌شدن در این طرح مانند تمامی مشاغل در کشور، تحت پوشش بیمه مستمری قرار می‌گیرند و با پرداخت ۱۳ تا ۳۰ سال حق‌بیمه (با توجه به سن)، تا پایان عمر از حقوق مستمری بهره‌مند می‌شوند و علاوه بر آن از پوشش‌های تکمیلی دیگری هم استفاده می‌کنند.

پرداخت سود حاصل از سرمایه‌گذاری به صورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود تضمینی، محاسبه سود به صورت روزشمار، امکان دریافت وام از مبلغ اندوخته بدون نیاز به معرفی ضامن یا وثایق ملکی پس از پایان سال دوم، صدور کارت اعتباری بیمه ملت (هوده کارت) برای خرید اقساطی کالا و خدمات و امکان افزایش سالیانه حق‌بیمه برای پوشش نرخ تورم و افزایش بازده سرمایه‌گذاری، از مزایای این بیمه‌نامه است.

همچنین بیمه‌گزاران می‌توانند در این بیمه‌نامه ذی‌نفع یا ذی‌نفعانی تعریف کنند که در صورت فوت بیمه شده اگر در دوران پرداخت حق‌بیمه باشد، اندوخته ایجاد شده به آن‌ها پرداخت شود و همچنین اگر در طول ده سال اول دریافت مستمری باشد، پرداخت ده سال مستمری به آن‌ها انجام شود و نیز پرداخت سه برابر آخرین مستمری ماهانه به ذی‌نفع یا ذی‌نفعان برای هزینه‌های ضروری فوت، از مزایایی است که به آنان تعلق خواهد گرفت.

بیمه مستمری زنان خانه‌دار برای تمامی زنان ۱۸ تا ۶۰ سال ارائه می‌شود و حق بیمه آن نیز متناسب با توان مالی زنان و به انتخاب آنان تعریف می‌شود و امکان تقسیط حق‌بیمه سالیانه به صورت ماهیانه، ۲ ماهه، ۳ ماهه و ۶ ماهه وجود دارد.

بانوان گرامی می‌توانند با مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent اطلاعات تکمیلی را از هر یک از نمایندگان بیمه ملت در محل زندگی خود دریافت و در صورت تمایل، اقدام به خرید این بیمه‌نامه کنند.

بیمه ملت که از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرده، در سه سال گذشته برترین شرکت بیمه کشور در بخش توانگری مالی بوده و رکورد توانگری مالی را در صنعت بیمه کشور به خود اختصاص داده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.