کارگاه آموزشی «هنر تحلیل داده‌ها در دنیای متکی بر داده» در پتروشیمی جم برگزار شد

کارگاه آموزشی «هنر تحلیل داده‌ها در دنیای متکی بر داده» با حضور مدیران منابع انسانی پتروشیمی‌های منطقه پارس در مجتمع پتروشیمی جم برگزار شد.
کد خبر : 21529
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 8:52
کارگاه آموزشی «هنر تحلیل داده‌ها در دنیای متکی بر داده» در پتروشیمی جم برگزار شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم؛ دوره آموزشی “هنر تحلیل داده‌ها” ویژه مدیران و روسای منابع انسانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به روش انجمن خبرگی و با تسهیلگری «وحید جاویدان» به همّت و میزبانی واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت پتروشیمی جم برگزار شد.

در ابتدا، مدیر توسعه منابع انسانی پتروشیمی جم ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن به شرح اهمیت به‌کارگیری اطلاعات و دانش برای تصمیم‌گیری در حل مسئله پرداخت.

مجید نیکویی‌فر با تاکید بر ضرورت کیفی‌سازی آموزش‌های تخصصی ویژه کارکنان گفت: «آموزش، پایه و اساس ارائه هر نوع خدمت پایدار است و میزان رضایتمندی گیرندگان خدمت با کیفیت خدمات ارائه شده ارتباط مستقیم دارد.»

وی خاطرنشان کرد: «در پتروشیمی جم به دنبال کیفیت بخشیدن به آموزش‌ها هستیم و در این مسیر تلاش شده از برنامه‌ریزی اصولی، خرد جمعی و روش‌های نوین آموزش بهره‌گیری شود.»

در این کارگاه یک روزه تلاش شد ضمن ارائه مقدمه‌ای بر ویژگی‌های تحلیل داده‌های کمی و کیفی، رویکرد‌های تحلیل داده به تفکیک معرفی شود.

در ادامه ضمن پرداختن به اصول بررسی فرآیند‌ها و گام‌های تحلیل داده، تلاش گردید با ارائه مثال‌های عینی در راستای آشنایی و مهارت‌افزایی کارکنان حوزه منابع انسانی گام برداشته شود.

این کارگاه یک روزه بخشی از سلسله کارگاه‌هایی است که در زمینه‌ی شایستگی تحلیل داده برای کارشناسان منابع انسانی در سال جاری برگزار شده است که نمایندگانی از شرکت‌های پتروشیمی جم، پارس، پردیس، زاگرس، کاویان، بوشهر، مخازن سبز و آپادانا در این دوره حضور داشتند.

گفتنی است در پایان دوره، از سوی مدیر منابع انسانی پتروشیمی جم به مناسبت روز زن هدیه‌ای به خانم‌های حاضر در کارگاه، و همچنین از طرف اداره آموزش پتروشیمی جم هدایایی به رسم یادبود به کلیه شرکت‌کنندگان دوره اهدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.