طراحی و ارائه خدمات باید با هدف بهبود کیفیت و جلب رضایت پرسنل انجام شود

مدیر مجتمع پتروشیمی جم گفت: «باید تمامی برنامه‌ها به شکل هدفمند تعریف شود و جهت‌گیری و ارزیابی‌ها با تعریف هدف، انتظارات و نیاز‌های جامعه کارکنان به طراحی و ارائه خدمات با هدف بهبود کیفیت و جلب رضایت پرسنل انجام شود.»
کد خبر : 21553
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 9:09
طراحی و ارائه خدمات باید با هدف بهبود کیفیت و جلب رضایت پرسنل انجام شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ نادر کاظمیان در همایش تدوین برنامه‌های اجرایی ۱۴۰۲ عنوان کرد: «در حوزه منابع انسانی افزایش رضایتمندی کارکنان مورد انتظار است، و بر اساس نقشه راه استراتژیک شرکت باید سطح رضایتمندی پرسنل سنجیده شود.»

وی با تاکید بر اهمیت رضایتمندی پرسنل، اظهار کرد: «در مقاطع زمانی مختلف تاثیر عملکرد و اهداف مورد سنجش قرار بگیرد.»

مدیر مجتمع پتروشیمی جم با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به سلامتی کارکنان، خاطرنشان کرد: «ما در مقابل سلامتی کارکنان مسئولیت داریم و باید برای تحقق مسئولیت‌های خود برنامه تعریف کنیم و بر اساس آن حرکت کنیم.»

کاظمیان تصریح کرد: «در حوزه آموزش و توسعه و رشد فردی و همچنین موثر بودن آموزش‌های ارائه شده به کارکنان بایستی شاخص‌سازی صورت گرفته و با تعریف شاخص، اثرگذاری آموزش‌های انجام شده به مرحله سنجش گذاشته شود.»

وی ادامه داد: «باید تمامی برنامه‌ها به شکل هدفمند تعریف شود و جهت‌گیری و ارزیابی‌ها با تعریف اهداف، انتظارات و نیاز‌های جامع کارکنان، طراحی و ارائه خدمات با هدف بهبود کیفیت و جلب رضایت پرسنل انجام شود.»

مدیر مجتمع پتروشیمی جم با تاکید بر اهمیت و جایگاه برنامه‌ریزی و برنامه‌های مشارکتی افزود: «روند عملکرد ۹ ماهه شرکت بررسی شده و با ارزیابی فاصله با وضعیت مطلوب و عارضه‌یابی آن، روند‌ها و فرآیند‌ها برای دستیابی به اهداف سال بعد برنامه‌ریزی گردد.»

نادر کاظمیان بیان کرد: «امسال خوشبختانه جلسه هم‌اندیشی و تدوین برنامه‌ها چالشی بود و توانستیم تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری شرکت را به بحث گذاشته و در مورد آن‌ها به مباحثه بنشینیم. قرار شده خروجی این جلسات در قالب برنامه‌های مدون با شاخص‌های کمی که قابل ارزیابی و سنجش باشد تهیه شود.»

گفتنی است همایش تدوین برنامه‌های اجرایی شرکت پتروشیمی جم در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیران این شرکت طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۱۹ و ۲۰ دی ماه در سالن همایش هتل شیرینو برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.