جذب نیرو‌های تحصیل کرده در بانک ملت

بانک ملت جزء بانک‌های غیر دولتی تجاری محسوب می‌شود و به عنوان تنها نماد بانکی بازار اول تابلوی اصلی بورس شناخته می‌شود.
کد خبر : 21596
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 دی 1401 - 9:57
جذب نیرو‌های تحصیل کرده در بانک ملت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، بانک ملت با حضور در اقصی نقاط داخل و خارج کشور با ۱.۳۷۷ شعبه و بانک مستقل که عمدتاً در نقاط تجاری و اقتصادی مطلوبی واقع شده اند و از سوی دیگر اعتماد عامه مردم به بانک ملت و نام و نشان برند آن، سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای به شمار می‌رود.

بانک ملت با در اختیار داشتن ۴ شعبه (۳ شعبه در ترکیه، ۱ شعبه در کره جنوبی) و چهار بانک مستقل در کشور‌های ارمنستان، انگلستان و آلمان و مالزی علیرغم تحریم‌های ظالمانه، سهم خوبی در فعالیت‌های بین المللی را در بین بانک‌های داخلی به خود اختصاص داده است که در صورت رفع محدودیت‌های بین المللی این سهم قطعاً افزایش خواهد یافت.

جذب نیرو‌های تحصیل کرده در بانک ملت
بانک ملت در راستای اجرای راهبرد سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۴ با جانشین پروری و استفاده از تجربه نیروی انسانی باسابقه خود، اقدام به جذب نیرو‌های تحصیلکرده نموده است و بااین وجود با توجه به روند بازنشستگی در این بانک در سالیان اخیر؛ تعداد کارکنان شاغل پایان شهریور ۱۴۰۱ به ۱۹، ۲۹۸ نفر رسیده است.

جذب نیرو‌های تحصیل کرده در بانک ملت

وضعیت پرسنلی بانک ازلحاظ سطح تحصیلات:

جذب نیرو‌های تحصیل کرده در بانک ملت

در راستای استراتژی‌ها و اهداف کلان بانک ملت، مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های بانک در مدیریت ریسک نقدینگی که عمدتاً ریسک سودآوری را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد، عبارتند از:

۱. سند اشتهای ریسک نقدینگی: در سند مذکور سطح وجوه نقد و معادل نقد بانک در دو بخش دارایی‌های نقد با کیفیت و سایر دارایی‌های نقد تعیین می‌گردد.

۲. برنامه عملیاتی: در برنامه عملیاتی بانک، شاخص‌های مختلف مدیریت ریسک نقدینگی از سطح شعب تا سطح کل بانک قرار داده شده و شاخص‌های مذکور به صورت مستمر پایش و مدیریت میشود.

۳. بودجه بندی: مدیریت ریسک نقدینگی در تدوین بودجه سالانه بانک مورد توجه قرار میگیرد.

۴. سیاست‌های اعتباری بانک: با توجه به اینکه ریسک نقدینگی در بسیاری از مواقع تابع ریسک اعتباری میباشد، در بانک ملت علاوه بر یکپارچه نمودن سیاست‌های مدیریت ریسک نقدینگی و اعتباری، سیاست‌های اعتباری مصارف بانک متناسب با نقدینگی بانک طراحی می‌شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.