واکنش امید نورافکن به شایعه پیوستنش به پرسپولیس

امید نورافکن بازیکن سابق استقلال گفت گلی که به این تیم زده شانسی بوده است
کد خبر : 21649
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 دی 1401 - 20:19
واکنش امید نورافکن به شایعه پیوستنش به پرسپولیس
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، سپاهان امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد. امید نورافکن، بازیکن سپاهان پس از این بازی اظهار کرد: خوشحالیم که سه امتیاز خانگی را گرفتیم. بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم در نیمه اول گل بزنیم اما توپ‌هایمان به تیر خورد. استقلال هم تیم خوبی دارد و موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد. ما کارمان تمام نشده و هفته آینده بازی خارج از خانه با نساجی داریم.

او درباره گلی که به استقلال زد و پیشنهاد پرسپولیس گفت: گل من با شانس همراه بود. در مورد پرسپولیس، می‌خواهم ۶ ماه باقی‌مانده از قراردادم با سپاهان را با تمام وجود سپری کنم. از طرف باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با من گرفته نشده است. جسارت نباشد اما تمام خبرهایی که منتشر می‌شود، نادرست است. نه کسی با من صحبت کرده و نه من به کسی گفتم که با جایی صحبت کند.

بازیکن سپاهان درباره اینکه گفته می‌شود منصفانه نبود که او جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد،‌ بیان کرد: این نظر لطف شماست اما من از این منظر نگاه می‌کنم که کی‌روش من را در ۱۸ سالگی دعوت کرد. من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما آمدم و تمریناتم را شروع کردم. مورایس هم با من صحبت کرد و کمک زیادی به من کرد. من در تنهایی خودم به تصمیم آقای کی‌روش احترام می‌گذارم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.