در رتبه بندی شرکت‌های برتر کشور توسط سازمات مدیریت صنعتی:

گروه سرمایه گذاری غدیر رتبه اول شرکت‌های چند رشته‌ای ایران شد

بنا بر اعلام سازمان مدیریت صنعتی کشور، گروه سرمایه گذاری غدیر در رتبه بندی شرکت­های برتر ایران حائز رتبه نخست در بین شرکت­های چند رشته­‌ای صنعتی و پنجمین شرکت برتر ایران شد.
کد خبر : 21768
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 12:59
گروه سرمایه گذاری غدیر رتبه اول شرکت‌های چند رشته‌ای ایران شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری غدیر، صبح امروز در بیست و پنجمین دوره رتبه بندی و معرفی “شرکت‌های برتر ایران” که در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گروه سرمایه گذاری غدیر از میان ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیر گذار در اقتصاد کشور رتبه نخست شاخص فروش در گروه شرکت­های چند رشته ­ای صنعتی، رتبه سوم از نظر شاخص ارزش افزوده و رتبه پنجم شرکت‌های برتر کشور را کسب کرد.

قابل ذکر است گروه سرمایه گذاری غدیر در بیست و چهارمین دوره رتبه بندی و معرفی “شرکت‌های برتر ایران حایز رتبه ششم شده بود.

همچنین شرکت‌های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری غدیر در شاخص‌های مختلفی موفق به کسب شاخص‌ها و عناوین برتر شدند.

شرکت نفت و گاز پارسیان در رتبه بندی شرکت‌های برتر کشور حایز رتبه هفتم از نظر شاخص فروش شد و به عنوان یکی از ۱۰ شرکت پیشرو مورد تقدیر قرار گرفت.

مجموعه پتروشیمی پردیس نیز از شرکت‌های زیر مجموعه گروه غدیر و نفت و گاز پارسیان در جمع ۱۰ شرکت برتر صادرات گرا معرفی شد.

هلدینگ سیمان غدیر نیز رتبه اول شاخص فروش در میان شرکت‌های سیمانی را برای دومین سال پیاپی کسب کرد.

هلدینگ صنایع و معادن غدیر نیز با ۲۸ پله صعود نسبت به سال گذشته از جمله شرکت‌های دارای بیشترین میزان رشد از نظر شاخص فروش شد و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان نیز رتبه اول شاخص بهره وری کل عوامل در گروه فلزات را بدست آورد

گفتنی است، سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را انجام داده است.

این رتبه­ بندی بر­گرفته از رسالت این سازمان و با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایه می‌دهد و به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، کمک می­کند تا شناخت و درک دقیق‌تری از ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی کشور داشته باشند.

در این ارزیابی شرکت‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی همچون، «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، بالاترین اشتغال زایی و … معرفی می‌شوند که هر ساله بین ۵۰۰ شرکت انجام می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.