رئیس محیط زیست شهرستان ری:

تنوع محصولات ایران دو‌چرخ مشهود است

آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران با حضور رئیس محیط زیست شهرستان شهر ری برگزار شد.
کد خبر : 21818
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 12:40
تنوع محصولات ایران دو‌چرخ مشهود است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، رئیس محیط زیست شهرستان ری در پاسخ به سوالی در خصوص موتورسیکلت سازی ایران دو چرخ گفت: ایران دوچرخ شرکتی است که از کودکی در خاطره ما مانده است و تنوع محصولات آن مشهود است.

وی در خصوص بکارگیری و حمایت از شرکت‌های سازنده موتورسیکلت‌های برقی به منظور کاهش الودگی هوا گفت: بکارگیری موتور‌های برقی در شهر‌هایی مثل تهران و ری دو مشکل دارد که باید برای رفع ان تمهیداتی در نظر گرفته شود. وی در همین رابطه توضیح داد: بسیاری از خیابان‌های تهران شیبدار هستند و برخی موتور‌های برقی توان پیمایش در این سطوح را ندارند.  وی در تشریح دومین مساله بکارگیری فراگیر موتورسیکلت‌های برقی گفت: نحوه سواپ و شیوه پرداخت با شرکت‌های موتورسازی در نهایی شدن خرید‌ها اهمیت دارد که این مقولات باید به نحوی حل و فصل شود.

شرکت ایران دوچرخ به عنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت‌های برقی با حضور در نمایشگاه تهران محصولات برقی و بزنینی دو چرخ، سه چرخ و چهار چرخ خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده است.

این نمایشگاه از ۴ تا بهمن ماه از  ساعت ۷ بهمن تا در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر افتاب برگزار می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.