در بازدید استاندار فارس از مجتمع فولاد غدیر نی ریز مطرح شد؛

مجتمع فولاد غدیر نی ریز الگویی برای صنایع استان

استاندار فارس در بازدید از مجتمع فولاد غدیر نی ریز گفت: باید شیوه نامه پیشبرد کار‌ها را مانند آنچه مجتمع فولاد غدیر نی ریز انجام داده است ایجاد کنیم.
کد خبر : 21893
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 - 13:36
مجتمع فولاد غدیر نی ریز الگویی برای صنایع استان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، دکتر ایمانیه استاندار فارس عصر پنجشنبه ششم بهمن ماه به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه نی ریز، طهماسبی نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، یوسفی فرماندار نی ریز و معاونان و مدیران سازمان‌های مختلف استان از مجتمع فولاد غدیر نی ریز و پروژه‌های در دست اجرای این مجتمع بازدید کرد با اشاره به اقدامات انجام شده در یکسال اخیر اظهار داشت: به همه مجتمع‌های صنعتی توصیه می‌کنم تجربیات و دستاورد‌های مدیریت فولاد غدیر نی ریز را الگوی خود قرار دهند و در شهر‌های دیگر به کار گیرند.

استاندار فارس در خصوص مجموعه فرهنگی ورزشی آموزشی شهید سلیمانی گفت: این مجموعه فرهنگی ورزشی و آموزشی که با همت مجتمع فولاد غدیر نی ریز در حال ساخت است دومین مجموعه ورزشی استان فارس از نظر ظرفیت تماشاچی خواهد بود که دریاچه مصنوعی آن تا پایان سال آبگیری و در تابستان سال ۱۴۰۲ مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب سد چشمه عاشق به بخش قطرویه افزود: آبرسانی به بخش قطرویه و روستا‌های این بخش که ده‌ها سال در آرزوی آب آشامیدنی سالم بودند به همت مجتمع فولاد غدیر نی ریز قبل از تابستان ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

دکتر ایمانیه در بازدید از کارخانه فولاد سازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز اشتغال ایجاد شده توسط این واحد صنعتی را مهمترین عامل در جهت کاهش مشکلات اجتماعی، سیاسی و امنیتی منطقه عنوان کرد و افزود: بزرگترین عبادت و خدمت به این کشور خدمت به مردم است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تدابیری که در خصوص تامین معدن سنگ آهن شده است به زودی زنجیره تولیدات این مجتمع کامل شود.

گفتنیست در این سفر و در بازدید از پروژه‌های در دست اقدام مجتمع فولاد غدیر نی ریز، معاون عمرانی استاندار، معاون اقتصادی استاندار، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری، مدیر کل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان فارس، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، مدیر کل جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، مدیر عامل شرکت گاز استان فارس، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیر سرپرستی شعب بانک کشاورزی، دکتر ایمانیه استاندار فارس را همراهی می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.