مسمومیت سریالی دانش آموزان در بروجرد

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز ۳ اسفندماه ۶۲ نفر از دانش آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد دچار علائم مسمومیت شدند که همگی ترخیص و تا این لحظه ۱۱ نفر بستری هستند.
کد خبر : 22569
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 20:52
مسمومیت سریالی دانش آموزان در بروجرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، مسلم مرادی عصر امروز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ گفت: جلسه شورای تامین این شهرستان در خصوص مسمومیت جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه تشکیل شد و ابعاد مختلف این اتفاق با حضور کارشناسان از دستگاه‌های اجرایی بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی روز گذشته و صبح امروز بنا بر گزارش بهداشت و درمان در مجموع ۸۲ دانش‌آموز به علت استنشاق گاز منوکسیدکربن مسموم شدند که توسط نیروهای اورژانس و خانواده‌های افراد به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و آیت‌الله بروجردی منتقل شدند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه حال عمومی دانش آموزان بستری شده نیز خوب است گفت: بر اساس اعلام اولیه دستگاه‌های فنی، نقص فنی سیستم گرمایشی مدرسه و همچنین نشت گاز سالن ورزشی مجاور علت مسمومیت دانش‌آموزان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمال تعطیلی دبیرستان «احمدیه» برای هفته آینده بررسی خواهد شد، گفت: در حال حاضر در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

مرادی افزود: بررسی‌ها برای دستیابی به نتیجه کامل و قطعی مسمومیت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه احمدیه ادامه دارد و مردم به شایعات توجه نکنند.

وی اظهار داشت: اخبار از طریق روابط عمومی فرمانداری و شورای اطلاع رسانی شهرستان در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

روز گذشته نیز حدود ۲۰ دانش آموز دبیرستان دخترانه احمدیه بروجرد در اثر استنشاق گاز منوکسید کرین مسموم شدند، که در بیمارستان آیت الله بروجردی بستری شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.