وضعیت پیروز تغییری نکرده است

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش آخرین وضعیت جسمی پیروز را که از روز گذشته در بیمارستان دامپزشکی به سر می‌برد، تشریح کرد.
کد خبر : 22654
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 20:03
وضعیت پیروز تغییری نکرده است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، غلامرضا ابدالی سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش درباره آخرین وضعیت جسمانی پیروز اظهار داشت: وضعیت پیروز همچنان مانند روز گذشته است و تیم درمانی دامپزشکان ایرانی و خارجی وضعیت آن را بررسی کرده‌اند.

وی افزود: از روزهای گذشته تاکنون پیروز میل به مصرف هیچ نوع تغذیه‌ای نداشته و تنها امروز صبح کمی آب خورد.

ابدالی بیان داشت: مشکل انسداد روده بر اساس بررسی‌های به عمل آمده منتفی است و مشکل کلیوی دلیل بروز مشکل در سلامت پیروز شده است.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش خاطرنشان کرد: امروز هم آزمایش‌های تکمیلی از پیروز صورت می‌گیرد و از هر امکانی که در توان داریم برای بهبود وضعیت آن به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پیروز در کما نیست و اکنون هوشیاری دارد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه پیروز شیر مادر نخورده، از ابتدای زندگی با مشکل کلیوی همراه شد و با بزرگ‌تر شدن آن به تدریج این مشکل هم افزایش یافت.

دستگاه دیالیز برای پیروز در کشور وجود ندارد

مدیرکل دفتر مدیریت و حفاظت از حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست همچنین اظهار کرد: شرایط پیروز همانند روز گذشته است و هنوز تغییری در وضعیت او ایجاد نشده است.

وی افزود: آزمایش‌ها روی پیروز هر ۲۴ یا ۴۸ ساعت یک‌ بار باید انجام شود و نتیجه آزمایش‌ها مشخص خواهد کرد که مقدار کراتین خون پیروز پایین آمده است یا خیر.

ابدالی در رابطه با امکان دیالیز پیروز در صورت لزوم گفت: البته در این مورد باید دامپزشکان نظر بدهند اما دستگاه دیالیز برای پیروز در کشور وجود ندارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.