مشارکت ۱۰۰ هزار مدرسه در آموزش‌های مجازی

Print Friendly, PDF & Email

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از مشارکت ۱۰۰ هزار مدرسه در آموزش‌های مجازی خبر داد.

کد خبر : 2296
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 20:00
مشارکت ۱۰۰ هزار مدرسه در آموزش‌های مجازی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر . مهرزاد حمیدی در چهارمین گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: شعار «آموزش تعطیل نیست» جنبه عملی به خود گرفته است و با ۱۰سوالی که در سامانه جامع ارزیابی و عملکرد در مورد آموزش‌های مجازی پرسیده شده است، حدود ۱۰۰هزار مدرسه پاسخ داده‌اند که آموزش‌های مجازی از روش‌های مختلف در مدارس آنان پیگیری می‌شود که این آمار۹۱درصد مدارس کشور  را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای راستی آزمایی پاسخ مدیران با سامانه دیگری پیش بینی شده است، گفت:۱۰هزار نفر از والدین در سامانه دیگری به پرسش‌های ما پاسخ دادند و اداره کل ارزیابی و عملکرد به همراه انجمن اولیا و مربیان هم اقدام به پرسش از اعضای انجمن اولیا و مدیران مدارس در مورد نحوه انجام آموزش‌های مجازی کردند که این دو گروه هم نظرات مدیران مدارس را تایید کردند.

حمیدی گفت: احصای اطلاعاتی که برای راستی آزمایی صورت گرفت با هم مقایسه و مشخص شد، ۸۵درصد مدیران مدارس و ۸۶درصد مناطق آموزش و پرورش اعلام کرده‌اند که آموزش‌های مجازی در مدرسه و مناطق آنها صورت می‌گیرد. همچنین ۸۲درصد والدین دانش آموزان و ۷۵درصد انجمن اولیا و مربیان گفتند که آموزش مجازی برای دانش آموزان در حال انجام است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با اشاره به مقایسه این نظر سنجی‌ها گفت: براین اساس از هر کانال که آموزش مجازی را بررسی کرده‌ایم مشاهده می‌کنیم که آموزش مجازی در حال انجام است، لذا جهاد آموزشی بزرگی در وزارت آموزش و پرورش اتفاق افتاده است.

وی از مدیران کل استان‌ها خواست تا از شبکه‌های مجازی و سیمای استانی استفاده و تداوم آموزش‌های مجازی برای دانش آموزان را داشته باشند و با بیان اینکه نقش‌ها و وظایف عوامل مدرسه در مورد شیوع ویروس کرونا ابلاغ شده است، گفت: وظایف مدیران و معاونان اجرایی، آموزشی، تربیت بدنی، پرورشی معلمان، سرایداران و .. تهیه، تدوین و به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه از اول فرودین در شبکه ۲ورزش دانش آموزی با مشارکت معلمان تربیت بدنی پخش می‌شود، ادامه داد: امیدواریم این برنامه‌ها بتواند در از بین بردن هراس و اضطراب و افزایش ایمنی بدن نقش موثری داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.