مدیرعامل فولاد اکسین:

فولاد اکسین در توسعه تجارت خارجی کشور تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با تاکید بر اینکه تحقق ظرفیت تولید اسمی این شرکت به میزان یک میلیون ۵۰ هزار تن یک اولویت جدی است گفت: رسیدن به ظرفیت اسمی تولید در این شرکت قطعا برای توسعه تجارت خارجی کشورمان تاثیرات مهمی به دنبال دارد.
کد خبر : 23088
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اسفند 1401 - 9:15
فولاد اکسین در توسعه تجارت خارجی کشور تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، علی محمدی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان که در محل این شرکت برگزار شد اظهارداشت: ماشین آلات و تجهیزات یک صنعت امروز به تنهایی مزیت محسوب نمی‌شوند؛ بلکه این نیروی انسانی متخصص و ماهر است که زمینه تحولات اساسی و بهره وری در تولید را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در فولاد اکسین اغلب جوان و دارای تخصص‌های فنی و مهارتی مهمی هستند گفت: این ویژگی در فولاد اکسین خوزستان زمینه‌ای را فراهم کرده تا این شرکت با برخورداری از مزیت‌های رقابتی متعدد، در بین صنایع فولادی کشور مطرح باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه‌داد: در حال حاضر این شرکت در منطقه خاورمیانه محصولات کاربردی تولید می‌کند؛ بنابراین علاوه بر اینکه تنوع بازار فروش باید مورد توجه قرار گیرد می‌بایست همزمان پروژه‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای این شرکت نیز پیگیری شود.

محمدی با تاکید بر اینکه به واسطه تولید محصولات کاربردی باید نام فولاد اکسین جهانی شود تصریح‌کرد: باید توجه داشت که همواره تنوع بخشی در تولید محصولات از طریق پروژه‌های توسعه‌ای به چشم انداز شناسایی بازار‌های صادراتی جدید نیز کمک خواهد کرد.

وی به اهمیت تکمیل زنجیره تولید محصولات فولاد اکسین خوزستان اشاره‌کرد و گفت: تولید محصولات اکسین نباید در وضعیت موجود باقی بماند بلکه باید در راستای چشم‌انداز‌ها و برنامه‌ریزی‌های تعیین شده به دنبال عملکرد مطلوب‌تری باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت حمایت‌های انگیزشی از نیروی انسانی این شرکت تاکیدکرد و گفت: با کمک و همدلی که ایجاد شده، قطعا تحولات کاربردی مناسبی در فولاد اکسین خوزستان رقم زده خواهد شد.

دانش بنیان شدن فولاداکسین خوزستان فرصت مناسبی برای توسعه

رئیس هیات مدیره فولاد اکسین خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه تبدیل این شرکت به یک واحد تولیدی دانش بنیان فرصت مناسبی برای رونق تولید محسوب می‌گردد اظهارکرد: این اتفاق شتاب اکسین در حرکت به سمت پروژه‌های توسعه‌ای را شتاب می‌بخشد.

مصطفی اسکندری افزود: حضور مدیرعامل جدید این شرکت، قطعا چشم انداز روشنی را برای این شرکت درپی خواهد داشت.

وی یادآورشد: قرار گرفتن فولاد اکسین به عنوان اولین شرکت فولادی ایران در ردیف شرکت‌های دانش بنیان برنامه‌ریزی‌های آینده این صنعت را با بهره‌وری بیشتری همراه خواهد کرد.

ضرورت نهادینه کردن تعهد و مسئولیت پذیری در تولید محصول

عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین با تاکید بر اینکه این واحد صنعتی از ویژگی‌های زیادی در عرصه تولید و تجارت برخوردار است افزود: برای عملیاتی کردن این ویژگی‌ها نیاز به تلاش بیشتری نسبت به گذشته هستیم.

ابوالفضل جنتی ادامه‌داد: تعهد و مسئولیت پذیری از شاخص‌های اصلی کار تیمی است که همواره باید در این واحد مهم صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: با کمک نیروی انسانی توانمند در فولاد اکسین خوزستان، با تمام توان برای تحقق چشم انداز‌های توسعه‌ای کشور در حوزه تولید گام خواهیم برداشت.

بر اساس این گزارش، با تصمیم سهامداران و هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه جاری، “علی محمدی” به عنوان مدیرعامل، “مصطفی اسکندری” رئیس هیات مدیره و “ابوالفضل جنتی” بعنوان عضو موظف این این شرکت تعیین شدند.

فولاد اکسین خوزستان تولیدکننده انواع ورق‌های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا است که با استفاده از فناوری‌های خاص صنعت فولاد کشور تأمین نیاز‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و دریایی است.

۴۰ درصد از سهام فولاد اکسین متعلق به گروه ملی صنعتی فولاد ایران از شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی، ۳۰ درصد متعلق به شستا از زیر مجموعه تامین اجتماعی و ۳۰ درصد دیگر از سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.