بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پالایشگاه روغن سازی شرکت نفت ایرانول

همزمان با میلاد مبارک امام حسن مجتبی (ع) سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با همراهی ابراهیم بازیان مدیر عامل شستا، مسعود اسم خانی مدیر عامل تاپیکو و هیات همراه در پالایشگاه روغن سازی تهران حضور پیدا کردند و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پالایشگاه ایرانول، در جریان آخرین دستاورد‌های ایرانول قرار گرفتند.
کد خبر : 23290
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1402 - 9:31
بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پالایشگاه روغن سازی شرکت نفت ایرانول
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیر عامل نفت ایرانول در حاشیه این بازدید بیان کرد: خوشبختانه علی رغم تمام مشکلات و چالش‌ها، ایرانول موفق شد در سال ۱۴۰۱ رکورد تازه‌ای از تولید محصولات را ثبت کند و به تولید بیش از ۶۰۳ میلیون لیتر محصول در سال ۱۴۰۱ دست یابد، این میزان بیشترین رقم تولید در سنوات گذشته بوده که با تلاش و همدلی همکاران زحمتکش ایرانول در بخش‌های مختلف مجموعه میسر شده است.

حسینی افزود: ایرانول موفق شد در حوزه روانکاری از رتبه چهارم در بین شرکت‌های فعال در صنعت روانکار به رتبه دوم کشور دست یابد. مدیر عامل نفت ایرانول بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ در حوزه روانکار‌های موتوری و صنعتی که نیاز اصلی بازار بود، ایرانول بیشترین رشد را رقم زد و شاهد رشد ۱۶ درصدی تولید در این حوزه بودیم این رشد درحالی است که بجز یکی از تولید کنندگان، مابقی آن‌ها روند منفی در این بخش داشتند.

حسینی به پرونده‌های حقوقی ایرانول هم اشاره کرد و گفت: با اقداماتی که در حوزه حقوقی اجرایی کردیم موفق شدیم سه هزار میلیارد ریال از منابع شرکت، که مشمول پرونده‌های سنواتی بود را آزاد کنیم. همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته، موفق شدیم محصولات ایرانول را به ارزش نهصد میلیارد ریال که به واسطه تخلف شخصی خارج از مجموعه مسدود شده بود را آزاد سازیم.

در ادامه این بازدید سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد: امروز کام ما بسیار شیرین شد و علت آن، این است که ما توفیق پیدا کردیم در جمع سخت کوش‌ترین همکارانمان در شرکت ایرانول باشیم.

مرتضوی با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مدیر عامل ایرانول، ابراز خشنودی کرد و افزود: مهندس حسینی گزارش بسیار امیدوار کننده‌ای را ارائه کردند، ثبت بیشترین میزان تولید در طول سنوات گذشته دستاورد بسیار بزرگی است و ما امروز علاوه بر افزایش میزان تولید شاهد ارتقای کیفیت محصولات تولیدی ایرانول نیز هستیم. این دستاورد همان فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تولید دانش بنیان است که به معنای تولید همراه با افزایش کیفیت و بهره‌وری است.

وی افزود: امسال نیز با توجه به نام گذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان ” مهار تورم، رشد تولید” باید بدانیم مهار تورم در گرو رشد تولید است و بار اصلی تحقق این امر مهم بر دوش شما کارگران عزیز و زحمتکش است. هرچه تولید را افزایش دهید، از هزینه‌های بالاسری کاسته می‌شود و هرچه هزینه‌ها کاهش پیدا کند تورم بیشتر مهار می‌شود.

وزیر کار با اشاره به اظهارات مدیرعامل ایرانول، عنوان کردند: در حال حاضر ایرانول با تولید بالغ بر ۶۰۰ میلیون لیتر محصول بخش قابل توجهی از نیاز داخلی کشور را تامین میکند و این دستاورد بسیار ارزشمندی است. امروز نشان افتخار تولید جهادی را بر گردن زحمتکشان مجموعه ایرانول میبینم، و به عنوان خادم کوچک‌شما قدردان تلاش‌های بی وقفه شما عزیزان هستم و این جزو افتخارات ماست که در خدمت شما زحمتکشان پر تلاش و خستگی ناپذیر باشیم.

در پایان این بازدید مرتضوی در ضیافت افطار کارگران و مدیران ایرانول که پس از اقامه نماز برگزار شد حضور یافت و برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی در زیر پرچم پر افتخار ایران اسلامی را داشت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.