مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس منصوب شد

دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری غدیر در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس و مدیرعامل این شرکت منصوب شد.
کد خبر : 23392
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 9:07
مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس منصوب شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، در حکم انتصاب ایشان که به امضای مدیرعامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان (به عنوان سهامدار اصلی پتروشیمی پردیس) رسیده، آمده است: به موجب این حکم و به شرط رعایت مفاد قانون اصلاح ماده ۲۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت و به استناد صورت جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۶ درخصوص انتخاب شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس (سهامی عام) و به موجب تفویض اختیار انجام شده به این شرکت، با عنایت به سوابق و شایستگی‌های جنابعالی، بدینوسیله به عنوان نماینده این شرکت در هیأت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس (سهامی عام) منصوب و معرفی می‌شوید.

از جمله سوابق دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی می‌توان به مدیرعامل شرکت ایرالکو، رییس هیات مدیره بیمه البرز، رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری بیمه تجارت‌نو و عضو هیات مدیره لیزینگ آریا دانا (بهمن خودرو) اشاره نمود.

وی مدرک فوق دکترای خود را در رشته offshore risk management و مدرک دکترای خود را نیز در رشته offshore engineering از دانشگاه لیورپول، کارشناسی ارشد در رشته سازه‌های دریایی و کارشناسی را نیز در رشته مهندسی عمران دریافت کرده است.

همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت بازرگانی و تجارت هامون سپاهان (سهامدار عمده پتروشیمی پردیس)، مهندس امیرحسین نراقی (مدیر بازرگانی شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان) به عنوان نماینده این شرکت در هیأت مدیره پتروشیمی پردیس منصوب و با انتخاب اعضای هیأت مدیره شرکت، به عنوان رئیس هیأت مدیره پتروشیمی پردیس معرفی گردید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.