گزارش وقت خبر از وضعیت فروش پتروشیمی مارون در سال 1401؛

سهم محصولات پتروشیمی مارون از بازار داخلی ۲۵۴۹۲ میلیارد تومان بوده است

پتروشیمی مارون در بازار داخلی به میزان ۲۵۴۹۲ میلیارد تومان محصولات خود را در سال گذشته به فروش رسانده است.
کد خبر : 23421
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1402 - 12:58
سهم محصولات پتروشیمی مارون از بازار داخلی ۲۵۴۹۲ میلیارد تومان بوده است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، پتروشیمی مارون در سال گذشته محصولات خود را به میزان ۲۵۴۹۲ میلیارد تومان به فروش رسانده است که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.

رشد ۷ درصدی فروش محصولات مارون

پتروشیمی مارون در سال ۱۴۰۰ در بازار داخلی محصولات خود را به مقدار ۲۳۹۴۵ میلیارد تومان فروخته بود، اما در سال ۱۴۰۱ با رشد ۷ درصدی میزان فروش محصولات این شرکت به مبلغ ۲۵۴۹۲ میلیارد تومان رسید.

رشد فروش اتیلن در سال ۱۴۰۱

اتیلن یکی از محصولات اصلی در مارون می‌باشد این شرکت در سال گذشته ۹۸۳۷ میلیارد تومان اتیلن به فروش رسانده است که این فروش  محصول به نسبت سال ۱۴۰۰ به مقدار ۴ درصد افزایش داشته است همچنین مارون در فروش پروپیلن نیز موفق عمل نموده و بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان نیز در این محصول فروش داشته است از طرفی میزان تولید محصولات فوق نیز افزایش داشته است. پتروشیمی مارون در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱.۰۶۶.۲۵۴ تن اتیلن تولید نموده و به میزان ۱۸۹.۵۴۸ تن پروپیلن تولید نموده است.

ترکیب وضعیت فروش محصولات پتروشیمی مارون در سال گذشته

وضعیت فروش سایر محصولات پتروشیمی مارون با سرمایه ثبت شده ۸۰۰۰ میلیاردی به ترتیب شامل بنزین پیرولیز ۱۱۳ میلیارد تومان، برش‌های پروپان ۲۰۷۱ میلیارد تومان،  cfo  دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، هیدروژن ۱۰۰ میلیون تومان، منواتیلن گلایکول ۲۹۲۷ میلیارد تومان، دی اتیلن گلایکول ۲۶۷ میلیارد تومان، c۰۲، ۶۳ میلیارد تومان، پلی اتیلن گلایکول ۴۱ میلیارد تومان، پلی اتیلن سنگین ۳۰۲۰ میلیارد تومان، پلی پروپیلن ۷۰۵۲ میلیارد تومان و تری اتیلن گلایکلول ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.