دکتر میری لواسانی تأکید کرد:

لزوم برنامه ریزی برای تولید اوره‌های جدید با استفاده از علوم روز دنیا در پتروشیمی پردیس

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس همزمان با آیین گرامیداشت روز ملی منابع انسانی با حضور جمعی از مدیران شرکت در عسلویه برگزار شد.
کد خبر : 23468
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 9:14
لزوم برنامه ریزی برای تولید اوره‌های جدید با استفاده از علوم روز دنیا در پتروشیمی پردیس
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس، مهندس امیرحسین نراقی رئیس هیئت مدیره پتروشیمی پردیس در این آیین با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سابق شرکت اظهار داشت: پتروشیمی پردیس طی سال‌های گذشته به جایگاه بسیار بالایی دست یافته و این جایگاه ماحصل مجموعه‌ی فعالیت‌های تیم مدیریتی و کارکنان متخصص این شرکت است. امیدوارم با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جناب آقای دکتر لواسانی و همچنین رعایت اصول حرفه‌ای و جدیتی که پیش از این مدیران شرکت به کار بسته اند، پتروشیمی پردیس به رکورد‌های بسیار بالاتری در حوزه‌های تولید و فروش دست پیدا کند.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس نیز در این آیین با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیرعامل سابق شرکت اظهار داشت: شرکت پتروشیمی پردیس به عنوان یکی از مهمترین شرکت‌های بازار بورس و سرمایه کشور در جایگاه بسیار مناسب و مهمی قرار گرفته است که اینجانب حضور در این جایگاه را مرهون تلاش و زحمات مدیرعامل پیشین و تیم مدیریتی متخصص شرکت می‌دانم.

دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی افزود: پذیرش این مسئولیت و رهبری چنین مجموعه‌ای برای هر انسان آگاهی بسیار سخت است، چراکه اگر در روند رشد شرکت کوچکترین چالش یا انحرافی ایجاد شود بدون تردید هم در بازار بورس و سرمایه و هم در تولید شرکت تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم با همراهی و کمک مدیران و متخصصانی که در این شرکت حضور دارند روند رشد فعلی را ادامه دهیم و شاهد پیشرفت‌های بیشتری در مجموعه باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به اهمیت بالای تحقیق و توسعه در سازمان تأکید کرد: پژوهش، فناوری و توسعه از مهمترین بخش‌های سازمان است، با توجه به مطالعات جدی که در این خصوص داشته ام پیشنهاد می‌کنم امکان استفاده از نانوتکنولوژی و فناوری‌های روزآمد بررسی و امکان سنجی شود تا بزودی به سمت تولید انواع اوره‌های جدید و دوستدار محیط زیست حرکت کنیم.

بهبود وضعیت تعمیرات و نگهداری در شرکت با استفاده از نرم افزار‌ها و علوم روز دنیا، بهبود مدیریت ریسک، استفاده از سیستم RBPSM برای مدیریت ایمنی و فرآیند، بهبود وضعیت آموزش و مستندسازی تجارب مدیران و انتقال این تجربیات به نسل‌های آینده مدیران شرکت از دیگر مواردی بود که مدیرعامل جدید پردیس به تفصیل درخصوص آن‌ها سخن گفت.

دکتر میری لواسانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری تمام عزیزان در بخش‌های مختلف سازمان سال ۱۴۰۲ موفق‌تر از قبل باشیم و شرکت پتروشیمی پردیس، درخشان‌تر از سال۱۴۰۱، هم در بازار بورس و سرمایه و هم در حوزه تولید جایگاه خود را درصدر شرکت‌های سودآور کشور تثبیت نماید.

وی همچنین بیان کرد: از دکتر جمشیـدی تشکر می‌کنم که شرکت را در جایگاهی بسیار عالی تحویل داده اند و امیدوارم بنده نیز در مدت زمانی که در پتروشیمی پردیس حضور دارم، این شرکت را بسیار پربارتر به مدیرعامل بعدی تحویل دهم.

مدیرعامل سابق پتروشیمی پردیس نیز با تبریک انتصاب دکتر میری لواسانی گفت: هر موفقیتی در پتروشیمی پردیس به دست آمده حاصل کار تیمی و تلاش تک تک همکاران و مدیران در بخش‌های مختلف سازمان است و بنده به عنوان قطره‌ای از این دریا در کنار عزیزان حضور داشتم.

دکتر غلامرضا جمشیدی با اشاره به گوشه‌ای از موفقیت‌های پتروشیمی پردیس در دو سال گذشته اظهار داشت: افزایش ظرفیت تولید با وجود قطعی گاز، افزایش قیمت متوسط اوره ایران در بازار‌های جهانی با راه اندازی و راهبری کارگروه اوره ایران، افزایش میزان سودآوری شرکت، راه اندازی انبار‌های مکانیزه کالا، توسعه بازار محصول اوره و کمک به سایر شرکت‌های اوره ساز ایران برای فروش محصول، خرید سهام پروژه زیست محیطی همت و آغاز عملیات اجرایی آن، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی برای بومی سازی قطعات و تولید اوره دوستدار محیط زیست بخشی از دستاورد‌هایی است که با کمک همکاران عزیزم در بخش‌های مختلف به ثمر رسیده است.

وی با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید پتروشیمی پردیس اذعان کرد: امیدوارم با همدلی و همصدایی در بین کارکنان و تیم مدیریتی پتروشیمی پردیس شاهد پیشرفت‌ها و دستاورد‌های جدید در شرکت باشیم.

مهندس معتمدی مدیر تولید پتروشیمی پردیس در این آیین به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولید و رکورد‌های ثبت شده در این حوزه پرداخت و گفت: دستاورد‌های پردیس در حوزه تولید، علیرغم قطعی طولانی مدت گاز در طول زمستان، با تلاش‌های شبانه روزی و مسئولیت پذیری همکاران تلاشگرمان در بخش‌های مختلف عملیاتی شده است.

مهرزاد اثنی عشری مدیر منابع انسانی پتروشیمی پردیس نیز با تبریک فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی به ارائه گزارشی از آخرین دستاورد‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه منابع انسانی شرکت پرداخت و اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات تأثیرگذاری در حوزه تعالی و افزایش سطح رفاه منابع انسانی شرکت صورت گرفته که در موفقیت‌ها و ارتقای جایگاه پتروشیمی پردیس در صنعت پتروشیمی کشور اثرگذار بوده است.

فعالسازی ماژول منابع انسانی در سیستم جامع IFS، بازنگری اصلاح ساختار سازمانی، استانداردسازی آموزش نیروی انسانی، راه اندازی باشگاه مدرسین، برگزاری دوره آموزشی DBA برای مدیران، برنامه توسعه سبک رهبری، برگزاری دوره‌های روانشناسی برای کارکنان و خانواده ها، توسعه آموزش خانواده ها، پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد، طراحی نظام جانشین پروری، طراحی نظام شناسایی و مدیریت استعدادها، راه اندازی اتاق پادکست، راه اندازی کافه فیلم، راه اندازی کافه گفتگو، راه اندازی کافه کتاب، طبقه بندی مشاغل پیمانکاران، افزایش میزان پرداخت تسهیلات به کارکنان رسمی و پیمانکاری، افزایش میزان کارانه، پیشنهاد راه اندازی مهمان سرا برای کارکنان، برگزاری جلسات سلامت روان، پروژه ارتباطات سازمانی و راه اندازی صندوق سرمایه گذاری کارکنان از جمله مواردی بود که مدیر منابع انسانی در این نشست به آن‌ها اشاره نمود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.