ایجاد ۱۱۵۰ فرصت شغلی در پارک کلر پتروشیمی غدیر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اشتغال بومی در پتروشیمی‌ها گفت: موضوع کاهش نرخ بیکاری بخصوص در خوزستان از دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است.
کد خبر : 23646
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 9:15
ایجاد ۱۱۵۰ فرصت شغلی در پارک کلر پتروشیمی غدیر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی غدیر؛ سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح پارک کلر پتروشیمی غدیر بیان کرد: از امروز صبح که به استان خوزستان آمدیم فقط به فکر اشتغال پایدار جوانان بودیم و امیدوارم از این طریق مشکلات جوانان استان برطرف شود.

وی افزود: جای خرسندی که در شرکت سرمایه گذاری شستا و تاپیکو امانت داری خوبی را انجام می‌دهند. منابعی که در اختیار ما قرار دارد متعلق به صندوق‌های بین نسلی هستند.

وزیر تعاون گفت: امروز جوانان نخبه ما با توسل به ائمه دست به کار‌های بزرگی می‌زنند که مایه افتخار است. دانش بومی، خلاقیت‌ها و طرح‌های دانش بنیان بر اساس تفکر پاک اندیشه اسلامی است که جای امیدواری دارد.

وی افزود: اینکه امروز دست کشور‌های همسایه و صاحبان قدرت به طرف ایران دراز شده به لحاظ پیشرفت‌های مداوم ایران است که جا دارد از همه زحمت کشان تشکر کنم.

ایجاد ۱۱۵۰ فرصت شغلی در پتروشیمی غدیر

مرتضوی به طرح توسعه پتروشیمی شهرستان آبادان اشتغال تعداد قابل توجهی از جوانان منطقه به واسطه اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: همچنین امروز در ماهشهر عملیات اجرایی ۲ طرح آغاز شد که فرصت‌های شغلی پایداری را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: طرح پارک کلر متعلق به پتروشیمی غدیر بالغ بر ۱۱۵۰ فرصت شغلی ایجاد می‌کند که قرار است در یک بازه ۳۶ ماهه به بهره برداری برسد. همه این موارد نشان می‌دهد که دولت انقلابی به فکر جوانان است.

وزیر تعاون گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به خوزستان، طرح‌های متنوعی در حوزه راه آهن، بهداشت و درمان، راه، آموزش و پرورش، جوانان، کشاورزی و صنعت به بهره برداری می‌رسند. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند عملیات اجرایی برخی از طرح‌ها به خوبی در حال انجام است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.