قدردانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در انتشار اوراق گام

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به پاس حمایت‌های اثربخش این بانک از این سازمان در قالب انتشار اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) قدردانی کرد.
کد خبر : 23712
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 13:31
قدردانی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات اثربخش بانک رفاه کارگران در انتشار اوراق گام
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به دنبال ارائه گزارشی از سوی بانک رفاه در خصوص انتشار اوراق گام سازمان تامین اجتماعی به ذینفعی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای انتشار این اوراق تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در سال گذشته با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی بالغ بر ۹۶ هزار میلیارد ریال اوراق گواهی اعتبار مولد (گام) در راستای تامین مالی واحد‌های مولد اقتصادی منتشر کرده است که سازمان تامین اجتماعی و برخی از نهادها، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی نیز از این اوراق در راستای توسعه ابزار‌های مالی مربوطه بهره‌برداری کرده‌اند.

شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران یکی از بانک‌های پیشرو در حوزه انتشار اوراق گام در سیستم بانکی کشور بوده و با اقدامات ارزشمندی که در راستای انتشار این اوراق برای سازمان تامین اجتماعی به ذینفعی دانشگاه‌های علوم پزشکی و واحد‌های تابعه داشته، ضمن حمایت از جامعه سلامت کشور، اثربخشی در ابعاد اجتماعی و رضایت‌مندی عمومی از میزان و کیفیت خدمات مربوطه را فراهم آورده است.

اوراق گام یک ابزار تامین مالی کارآمد برای بنگاه‌های مولد اقتصادی به حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توان سرمایه در گردش بنگاه‌های مذکور را بدون آثار تورمی تامین کرد. این اوراق قابلیت نقل و انتقال در بازار‌های پول و سرمایه را دارند. رفع موانع پولی رونق تولید و هدایت منابع مالی مولد به تامین سرمایه در گردش سالم و پایدار از اهداف انتشار این اوراق است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.