مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه در پتروشیمی جم برگزار شد

مراسم تجلیل از کارگران نمونه سال ۱۴۰۱ پتروشیمی جم پیش از ظهر روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در سالن آپادانا مجتمع واقع در عسلویه برگزار شد.
کد خبر : 23830
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1402 - 15:49
مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه در پتروشیمی جم برگزار شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ این آیین با حضور «نعمت‌الله ترکی»، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛ «علیرضا زمان‌پور»، مدیرعامل هلدینگ صباانرژی؛ «عبدالرحیم قنبریان»، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم و جمعی از مدیران ارشد شرکت و پرسنل همراه بود.

در این مراسم مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم ضمن خیرمقدم به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صبا انرژی عنوان کرد: «کار و تلاش ما باید هدف پیشرفت کشور را در بر داشته باشد، در شرایط جنگ اقتصادی خواهش من این است که زنان و مردان حاضر در عرصه کار و تولید، این هدف مقدس را دنبال کنند.»

مهندس عبدالرحیم قنبریان افزود: «کارگران عامل پیشرفت هستند؛ در هفته اخیر مقام معظم رهبری تاکیدات بسیار خوبی در زمینه کار و کارگر به عنوان ستون فقرات تولید داشتند. به تعبیر مقام معظم رهبری کار مایه حیات است. این مراسم به بهانه تقدیر از تلاش‌های صادقانه کارگران در عرصه صنعت برگزار شده است. من نیز مجدداً این روز را به همکاران عزیزم تبریک می‌گویم.»

در ادامه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: «ما در سطوح مختلف ملزم به پاسخگویی دغدغه‌های کارگران عزیز هستیم و بر ما واجب است که این مشکلات را بشنویم و نگذاریم بیشتر شود.»

دکتر نعمت‌الله ترکی عنوان کرد: «خدا را شاکرم و افتخار می‌کنم که امروز در محضر شما بزرگواران به عنوان فرهیختگانی که در سنگری به اسم تولید خدمت می‌کنید هستم، شما عزیزان باعث افتخار این کشور هستید.»

همچنین نماینده کارکنان به ذکر برخی مسائل صنفی-کارگری و نکاتی در خصوص آیین‌نامه حقوق و دستمزد پرداخت.

در این برنامه که با آیتم‌های شاد توسط مجری “مسعود روشن‌پژوه”، و اجرای گروه موسیقی زنده همراه بود، لوح تقدیر و جوایز کارکنان نمونه سال ۱۴۰۱ به آن‌ها اهدا شد.

گفتنی است پتروشیمی جم از شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.