تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول

همزمان با روز جهانی کارگر، مراسم تقدیر از کارگران نمونه سال ۱۴۰۱ با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت نفت ایرانول در پالایشگاه‌های روغن­سازی تهران و آبادان برگزار شد.
کد خبر : 23837
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 8:45
تقدیر از کارگران نمونه شرکت نفت ایرانول
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، محمد حسینی مدیر عامل این شرکت، ضمن تبریک روز کارگر گفت: ستون اصلی پیشرفت کشور و محور تمام تکنولوژی­‌ها و خدمات، تولید است.

وی همچنین افزود: اگر به تولید به معنای عام نگاه کرده و کارگر را به معنای کسی که کار عملیاتی انجام می ­دهد، در نظر بگیریم، واقعیت این است که ستون فقرات تولید کارگر‌ها هستند. بنده به نوبه خود روز کارگر را تبریک گفتنه و دست تک تک شما را که در سال گذشته، ایرانول را سربلند کردید و خالصانه پای کار ایستادید می‌فشارم. امیدوارم در سال ۱۴۰۲ نیز بدرخشید و ایرانولی بهتر از دیروز بسازید که قطعا این امر محقق خواهد شد و زحمات شما بی نتیجه نخواهد ماند.

حسینی همچنین ابراز کرد: مطمئنا در سالی توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام” مهار تورم، رشد تولید” مزین شده است، با تلاش مضاعف و همدلی، شعار سال را عملیاتی کرده و تولید را در صنعت روانکار ارتقا می‌دهیم، تا گامی به سوی آبادانی میهن برداریم.

در پایان در این مراسم از خانم­ها نیره مهدیخواه میاب و سیده فاطمه ساداتی چالی و آقایان حسن دادخواه، محمد نادی، اژدر صادق بیگی، محمد دریس، مهدی عنداله، ابوالفضل یعقوب زاده یدالله صبوری قلعه قورینه، وحید عباسی خضری، علی اصغر آقایی، میلاد عیدان، محمد سعید محمدی عادل سلطانی و دانیال الله بخشی به عنوان کارگران نمونه تقدیر شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.