گزارش وقت خبر از وضعیت فروش پتروشیمی جم؛

عرضه محصولات پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی افزایش یافت

فروش محصولات پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی افزایش یافت.
کد خبر : 23895
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 16:03
عرضه محصولات پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی افزایش یافت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، میزان فروش محصولات پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی در دوره یک ماهه فروردین امسال به ۲۶۱۸ میلیارد تومان رسید و میزان عرضه محصولات نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

فروش محصولات جم به ۲۶۱۸ میلیارد تومان رسید

پتروشیمی جم که با نماد جم در بازار سرمایه شناخته می‌شود در فروردین ماه سال گذشته ۲۱۷۹ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود این عدد با افزایش ۲۰ درصدی در فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به مقدار ۲۶۱۸ میلیارد تومان رسیده است. جمع فروش این شرکت در اولین ماه از سال جدید ۳۰۱۷ میلیارد تومان است که ۲۶۱۸ میلیارد تومان از مبلغ مربوط به درآمد حاصل از بازار‌های داخلی است و ۳۹۸ میلیارد تومان مربوط به درآمد صادراتی جم می‌باشد.

از جمله محصولات که پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی ارائه نموده است شامل اتیلن، پروپیلن، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، بنزین پیرولیز، نفت کوره، بوتن و سایر محصولات می‌باشد.

تعداد تولید محصولات فوق نیز با افزایش همراه بوده است که به ترتیب میزان تولید هرکدام از محصولات شامل اتیلن ۱۰۳۳۵۷ تن، پروپیلن ۲۳۶۰۱ تن، پلی اتیلن سنگین ۲۵۴۸۲ تن، پلی اتیلن سبک ۱۴۹۳۶ تن، بنزین پیرولیز ۲۶۵۶۰ تن، نفت کوره ۱۷۴۷ تن، بوتادین ۱۰۰۲۴ تن، بوتن ۱، ۶۰۰ تن و سایر محصولات ۹۹۸۹ تن می‌باشد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.