در بررسی‌های وقت خبر مشخص گردید،

استارت خوب مارون در سال جدید

پتروشیمی مارون سال جدید را با روند رو به رشدی آغاز نموده و در فروش و صادرات محصولات خود موفق بوده است.
کد خبر : 23902
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 16:16
استارت خوب مارون در سال جدید
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، پتروشیمی مارون در اولین ماه از سال جدید به فروش ۲۹۸۳ میلیارد تومانی رسیده که در مقایسه با فروردین سال ۱۴۰۱ با افزایش ۱۴ درصدی همراه بوده است.

صادرات محصولات مارون به ۸۱۶ میلیارد تومان رسید

مارون با سرمایه ثبت شده ۸۰۰۰ میلیاردی در طی یک دوره مالی یک ماه منتهی به ۱۴۰۲/۰۱/۳۱ معادل ۲۹۸۳ میلیارد تومان فروش داشته است که ۸۱۶ میلیارد تومان از آن مربوط به بخش صادرات بوده و ۲۱۶۶ میلیارد تومان آن مربوط به بازار‌های داخلی می‌باشد.

افزایش ۱۴ درصدی فروش محصولات پتروشیمی مارون

پتروشیمی مارون در دوره یک ماهه فروردین سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۷۱۴ میلیارد تومان درآمد داشته است که با رشد ۱۴ درصدی درآمد این شرکت در فروردین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۹۸۳ میلیارد تومان رسید.

از جمله محصولاتی که مارون به بازار‌های داخلی عرضه نموده شامل اتیلن، پروپیلن، بنزین پیرولیز، برش‌های پروپان، CFO، هیدروژن، منو اتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول، C ۰۲، پلی اتیلن گلایکول، پلی اتیلن سنگین و پلی پروپیلن می‌باشد و محصولاتی که این شرکت برای صادرات عرضه نموده است شامل منو اتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول و پلی اتیلن سنگین می‌باشد.

هزینه ۲۲۰ میلیاردی مارون برای انرژی و سوخت‌های مصرفی

پتروشیمی مارون در دوره یک ماهه فروردین ماه سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۲۰ میلیارد تومان برای انرژی هزینه نموده که جزئیات هزینه‌های آن به ترتیب شامل اب بدون املاح ۲۲ میلیارد تومان، آب خریداری ۳۳ میلیارد تومان، آب مصرفی ۱ میلیارد تومان، برق ۶۹ میلیارد تومان، سوخت بخار ۵۰۰ میلیون تومان، نیتروژن ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، هوای ابزاردقیق ۲ میلیارد تومان، هوای سرویس ۸۰۰ میلیون تومان و گاز طبیعی ۸۳ میلیارد تومان می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.