بیمه دی، گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

طی مراسمی، عملکرد بیمه دی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت.
کد خبر : 23945
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 15:23
بیمه دی، گواهینامه‌ی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ این مراسم با حضور مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی، دکتر زین‌الدینی عضو هیئت مدیره‌ی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و دکتر تقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات این سازمان و هیئت همراه ایشان برگزار شد. طی این نشست از مجموع عملکرد بیمه دی در حوزه‌ی پاسخگویی به مشتریان و جلب رضایت ایشان، تقدیر به عمل آمد و گواهینامه‌ی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به مدیرعامل بیمه دی اهداء گردید.

در این دیدار، آقای موهبتی با تصریح بر حفظ کرامت مشتریان، بر کوشش همیشگی بیمه دی در شفافیت فرآیند‌های بیمه‌گری و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع به مخاطبان خود، تأکید نمود و از این که امور انجام شده در بیمه دی، مورد توجه وزارت محترم صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته، ابراز خرسندی کرد.

در ادامه‌ی این مراسم، آقای دکتر زین‌الدینی نیز ضمن اشاره به اقدامات ارزنده‌ی بیمه دی در خصوص مشتری‌مداری و نیز، با توجه به ارزیابی‌های کمی و کیفی صورت گرفته، این شرکت را شایسته‌ی دریافت گواهینامه دانسته و اظهار امیدواری کرد، بیمه دی در پیمودن این مسیر، بیش از پیش موفق باشد.

در بخشی از این گواهینامه آمده؛ «با عنایت به تلاش صورت گرفته برای عملکرد آن شرکت در موضوع رعایت حقوق مصرف کننده، مطابق مفاد مندرج در آیین‌نامه مربوطه و به استناد مصوبه شورای سیاستگذاری، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به آن شرکت اعطاء می‌شود.»

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.