افزایش فروش اتیلن توسط پتروشیمی جم

فروش اتیلن توسط پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی افزایش یافت.
کد خبر : 24142
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 16:08
افزایش فروش اتیلن توسط پتروشیمی جم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، اتیلن یکی از محصولات بنیادین پتروشیمی جم می‌باشد میزان فروش این محصول طی دوره ماه فرودین امسال در بازار‌های داخلی حدودا به ۷۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

افزایش ۱۰ درصدی فروش اتیلن در فرودین ۱۴۰۲

میزان فروش اتیلن در فروردین سال ۱۴۰۱ به مقدار ۶۸۱ میلیارد تومان بود که با افزایش ۱۰ درصدی در فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۷۵۰ میلیارد تومان رسید. پتروشیمی جم در سال گذشته ۷۲۶۶ میلیارد تومان اتیلن فروش رسانده بود و در آخرین ماه از سال ۱۴۰۱ میزان فروش محصول فوق به ۹۰۵ میلیارد تومان رسید.

عرضه پلی اتیلن سنگین و سبک نیز در بازار‌های داخلی افزایش یافت

پتروشیمی جم در عرضه پلی اتیلن سبک و سنگین نیز در بازار‌های داخلی موفق عمل نموده است. میزان فروش پلی اتیلن سنگین در فروردین ماه سال گذشته ۳۶۱ میلیارد تومان بود که با افزایش ۵۲ درصدی به مقدار ۵۵۲ میلیارد تومان رسیده است. همچنین فروش پلی اتیلن سبک دربازار‌های داخلی با رشد ۳۲ درصدی به مبلغ ۳۵۶ میلیارد تومان رسیده است.

علاوه برموارد فوق فروش سایر محصولات جم از جمله بنزین پیرولیز به ۴۳۱ میلیارد تومان، نفت کوره به ۱۷ میلیارد تومان، بوتادین به ۱۰۷ میلیارد تومان، بوتن ۶ میلیارد تومان و سایر محصولات به ۳۷ میلیارد تومان رسیده است.

همچنین جمع فروش محصولات پتروشیمی جم در بازار‌های داخلی به ۲۶۱۸ میلیارد تومان و در بازار‌های خارجی به ۳۹۸ میلیارد تومان رسیده است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.