افزایش صادرات پتروشیمی پردیس در اردیبهشت ۱۴۰۲

صادرات محصولات پتروشیمی پردیس در اردیبهشت امسال افزایش یافته است.
کد خبر : 24425
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1402 - 17:25
افزایش صادرات پتروشیمی پردیس در اردیبهشت ۱۴۰۲
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، پتروشیمی پردیس در عرضه محصولات خود در بازار‌های خارجی طی دوره یک ماهه اردیبهشت به خوبی عمل کرده و در این دوره ۱ ماهه بالغ بر ۳۰۷۳ میلیارد تومان از محصولات خود را در بازار‌های خارجی عرضه کرده است.

رشد ۱۲ درصدی صادرات شپدیس

براساس اطلاعات منتشره توسط تارنمای کدال پتروشیمی پردیس با نماد شپدیس، در اردیبهشت ماه سال گذشته ۲۷۴۴ میلیارد تومان از محصولات خود را صادر کرده بود که امسال طی دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ با افزایش ۱۲ درصدی این صادرات به مبلغ ۳۰۷۳ میلیارد تومان رسید.

آمونیاک و اوره صادراتی از جمله محصولات اصلی پتروشیمی پردیس برای عرضه در بازار‌های خارجی می‌باشند مقدار فروش هرکدام در اردیبهشت ماه به ترتیب به میزان ۲۱۳ میلیارد تومان  و ۲۸۶۰ میلیارد تومان می‌باشد.

صادرات اوره پردیس ۲۶.۵ درصد افزایش یافت

شپدیس در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به میزان ۲۲۵۹ میلیارد تومان اوره به فروش رسانده بود که در اردیبهشت ماه سال جدید میزان فروش اوره با افزایش ۲۶.۵ درصدی به مقدار ۲۸۶۰ میلیارد تومان رسید.

علاوه بر موارد فوق جمع فروش پتروشیمی پردیس در دوره یک ماهه اردیبهشت به مبلغ ۳۲۰۷ میلیارد تومان رسیده است که از این میزان ۳۰۷۳ میلیارد تومان آن مربوط به بخش صادرات و ۱۳۴ میلیارد تومان آن متعلق به فروش محصولات در بازار‌های داخلی می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.