آمریکا اثرخوددر شهادت حاج قاسم را سال های آینده خواهند دید

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مجلس در گفت و گوی تلفنی با فرزند شهید سلیمانی گفت: جنایت آمریکا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی ها آثار این خطا و شقاوت خود را را در طول سال های آینده خواهند دید

کد خبر : 2520
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1399 - 21:48
آمریکا اثرخوددر شهادت حاج قاسم را سال های آینده خواهند دید
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر . علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، امروز (یکشنبه ۳ فروردین) در گفت و گو با فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز فرزندان شهدا ابومهدی المهندس، پورجعفری، فرامرزی و همسر شهید مظفری نیا، با تبریک عید مبعث و بزرگداشت نام و یاد این شهدا،خانواده های این شهدا را در اجر و ثواب آنها سهیم‌ و  صبر ایشان را را  الهام بخش ملت ایران و تداوم بخش حرکت پویای انقلاب اسلامی  دانست.

رییس مجلس در تماس تلفنی با فرزند سپهبد شهید  قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید سرافراز الگویی درخشان از  تربیت یافتگان مکتب اسلام است که همه جوانی پاک  خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن  و جمهوری اسلامی و امت اسلام گذراند و  تا واپسین لحظات عمر  پربرکت خویش را  در راه مقابله با اشقیای تکفیری و  تروریست‌های جنایتکار سپری کرد و  شهادت افتخارآمیزش پاداش سالها اخلاص  او بود‌.

وی خاطرنشان کرد: حضور شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد بود. جنایت آمریکا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی ها آثار این خطا و شقاوت خود را  را در طول سال های آینده خواهند دید.

لاریجانی همچنین  در گفت و گویی دیگر با صبیه شهید  گرانقدر،  ابومهدی المهندس با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه آن شهید خاطر نشان کرد: خانواده   شهدا، در اجر و ثواب آنها سهیم‌اند.

رییس مجلس  صبر خانواده‌های شهدا را  الگویی الهام بخش برای ملت  ایران  دانست و تأکید کرد: کشور و انقلاب همچنان در مسیر خواست و اراده شهدا به پیشرفت و حرکت پویای خود ادامه خواهد داد.

لاریجانی  با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمنان برای بازگرداندن ملت و به‌ویژه جوانان از راه جهاد و شهادت و به فراموشی سپردن  خط روشن انقلاب، افزود: در چنین شرایطی، دلهای خیل جوانان  کشور مجذوب یاد و نام بلند شهدای مدافع حرم گردیده است و عزت و عظمت  این شهدا در اذهان ملت نشان می دهد که نسل جوان امروز، مخلصانه در پی جهاد فی سبیل الله است، و این،  معجزه‌ی جاری انقلاب به شمار می آید‌.

رییس مجلس همچنین در گفتگو با فرزندان شهیدان پورجعفری و فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا آرامش و آسایش خانواده‌ مسئولان و همه‌ ملت ایران را مرهون مجاهدت شهدای بزرگ مدافع حرم دانست و  و با تجلیل از نقش برجسته‌ خانواده این  شهیدان گفت: اگرچه فقدان شهیدان برای خانواده‌ هایشان، بسیار دشوار است اما عزتی که خدا به‌واسطه‌ی این شهدای والامقام به کشور داده شده است، مایه‌ی تسلّی و آرامش آن‌ ها خواهد بود./ فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.