ذوب آهن اصفهان غرق در چالش چند شغله ها

Print Friendly, PDF & Email

ذوب آهن اصفهان در حال سپری کردن روزگار وخیمی است. موضوعی که بدون شک تصمیمات مدیریتی در آن نقش بسزایی داشته و این موضوع غیرقابل انکارست. بررسی صورتهای مالی ذوب آهن در پایان خرداد سال جاری نشان می دهد علیرغم اینکه این شرکت زیان انباشته خود را ۲۲ درصد کاهش داده اما همچنان با بیش

کد خبر : 267
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 مهر 1398 - 7:43
ذوب آهن اصفهان غرق در چالش چند شغله ها
Print Friendly, PDF & Email

ذوب آهن اصفهان در حال سپری کردن روزگار وخیمی است. موضوعی که بدون شک تصمیمات مدیریتی در آن نقش بسزایی داشته و این موضوع غیرقابل انکارست. بررسی صورتهای مالی ذوب آهن در پایان خرداد سال جاری نشان می دهد علیرغم اینکه این شرکت زیان انباشته خود را ۲۲ درصد کاهش داده اما همچنان با بیش از ۹.۹۸۸ میلیارد ریال زیان انباشته وضعیت جالبی ندارد. فلزات آنقدری در اقتصاد و پایش آن نقش بسزایی دارند که که جزو اولین موارد تحریمی بودند و این یعنی کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند باید از تمرکز و کارآیی مفید برخوردار باشند.

به گزارش “وقت خبر” ۴ عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان چند شغله هستند اما سؤالی که به وجود می آید اینست که اگر این افراد آنقدر توانایی دارند که منجی شرکتها و سازمانهای مختلف باشند چرا وضعیت ذوب آهن اصفهان با وجود آنها در این حال و روز است؟

منصور یزدی زاده که در حال حاضر نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ذوب آهن است همزمان به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت بورس کالای ایران فعالیت می کند.

سبحانی رئیس هیئت مدیره ذوب آهن: نائب رئیس اول اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشاورزی اصفهان ، سرمایه گذار و مؤسس شرکت تعالی پویا ایرانیان ، رئیس هیئت مدیره خیریه قائم الرضا (ع) ، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری پرشیا فلز اسپادانا.

علی شکرریز عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان: عضو هیئت مدیره سیمان کویر کاشان ، عضو مؤسس شرکت خانوادگی اندیشه کار مان ، رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه وداد کاشانه.

سید ابوتراب فاضل عضو هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان: عضو هیئت مدیره توسعه پارس میکا ، نائب رئیس هیئت مدیره اطلاع رسانی و خبرگزاری کار.

پیش از این نیز فاطمیان عضو سابق هیئت مدیره هیئت مدیره ذوب آهن اصفهان: عضو هیئت مدیره شرکت توسعه و معادن روی ، عضو هیئت مدیره صنایع و معادن احیا سپاهان ، عضو هیئت مدیره سرمایه گذاری مس سرچشمه بود.

کارخانه ای با ۴۸ سابقه که اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است اصلا جایگاه فعلی اش با سابقه اش سازگاری ندارد و اعضای هیئت مدیره ذوب آهن باید این مسئله را بیش از هر چیز دیگری مد نظر قرار دهند اما این حد از مشغله آیا اجازه گرفتن تصمیمات بهتر را به این اعضا خواهد داد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.