دمشق : تحریم‌های آمریکا مانع مقابله با کرونا می‌شود

Print Friendly, PDF & Email

معاون وزیر خارجه سوریه خواستار همکاری همگانی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا شد و گفت که تحریم‌ها آمریکا مانع به ثمر نشستن تلاش‌ها می‌شود.

کد خبر : 2984
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 فروردین 1399 - 19:45
دمشق : تحریم‌های آمریکا مانع مقابله با کرونا می‌شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر . ««فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه ابراز امیدواری کرد که نامه هشت کشور به دبیرکل سازمان ملل در خصوص توقف تحریم‌های آمریکا، کارساز باشد.

او به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که تحریم‌های آمریکا به تلاش‌های جهانی برای جلوگیری از شیوع کرونا، ضربه می‌زند و در شرایط خطرناک فعلی باید تحریم‌های «غیر انسانی» لغو شود.

** مقداد گفت که امیدوار است نامه هشت کشور به «آنتونیو گوترش» در خصوص لزوم لغو تحریم‌های یکجانبه آمریکا، روش درست درباره چگونگی رفتار در این شرایط را گوشزد کرده باشد.

 ** نمایندگان روسیه، چین، سوریه، کوبا، کره شمالی، ایران، نیکاراگوئه و ونزوئلا در سازمان ملل چندی پیش در نامه‌ای به گوترش در خصوص ضرورت رفع تحریم‌های آمریکا در راستای مبارزه با شیوع کرونا، تذکر دادند.

** فیصل مقداد در ادامه خواستار همکاری جهانی برای مبارزه با ویروس کرونا شد و تأکید کرد که تحریم‌ها به طور خاص بر شیوع بیشتر کرونا تأثیر می‌گذارد.

** نماینده روسیه در سازمان ملل پیش از این از نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی شرایط سوریه خبر داده بود.

نتیجه:معاون وزیر خارجه سوریه خواستار همکاری همگانی برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا شد و گفت که تحریم‌ها آمریکا مانع به ثمر نشستن تلاش‌ها می‌شود.

فارس / انتهای متن

خارجه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.