تایم مرده سیما در اختیار حناچی/ کج‌سلیقگی حوزه رسانه‌ای شهرداری عملکرد کرونایی مدیریت شهری را لوث می‌کند

Print Friendly, PDF & Email

مردم حق دارند با ارائه گزارش شهردار تهران در جریان اقدامات انجام شده در تهران پس از شیوع کرونا قرار بگیرند، اما سوال اینجاست که آیا با فشردگی کنداکتور شبکه‌های مختلف سیما و همزمانی برنامه دو نیمه ماه شبکه ۲ با برنامه جذاب و پرمخاطب «عصر جدید» شبکه سوم سیما و برنامه دورهمی شبکه نسیم ، واقعا چه تعدادی از شهروندان این برنامه را تماشا خواهندکرد؟

کد خبر : 3004
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1399 - 16:06
تایم مرده سیما در اختیار حناچی/ کج‌سلیقگی حوزه رسانه‌ای شهرداری عملکرد کرونایی مدیریت شهری را لوث می‌کند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، اینکه مرکز ارتباطات شهرداری تهران بدون توجه به حداقل‌ها به این تصمیم رسیده اسپانسر میلیاردی برنامه‌ای کم بیننده و بی اثر که تداخل پخش با سریال پایتخت شبکه یک و عصر جدید دارد، بشود حاکی از این است که مدیران این مجموعه نه رسانه را می‌شناسند و نه مخاطب را و صرفا به دنبال کارنامه سازی برای خود هستند.

بعد از توییت رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران  در خصوص تماشای همزمان بیش از  ۵ میلیون نفر از کنسرت آنلاین برج میلاد که مرزهای غلو را جابجا کرد، امیدواریم مرکز ارتباطات تعداد بینندگان برنامه پیش از نیمه شب حناچی را بیش از ۱۰ میلیون نفر اعلام نکند.

کاملا قابل پیش‌بینی است که امشب پیروز حناچی با حضور در این برنامه، صرفا میهمان منازل تعداد اندکی از مدیران خود در شهرداری تهران باشد.

منبع : آنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.