وزیر بهداشت از کمک بسیجیان به طرح مبارزه با کرونا تشکر کرد

Print Friendly, PDF & Email

سعید نمکی طی نامه‌ای به سردار سلیمانی از کمک‌های سازمان بسیج مستضعفین و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

کد خبر : 3170
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1399 - 13:24
وزیر بهداشت از کمک بسیجیان به طرح مبارزه با کرونا تشکر کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر . سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور طی نامه‌ای به سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از همراهی‌های بی‌دریغ، تلاش‌ها و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

وزیر بهداشت در این نامه با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت عدم کاهش شدت فعالیت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا ، عنوان داشته است: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کویید۱۹ همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم، ولی آنچه تا امروز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرت‌عالی و همکاران گرانقدرتان به‌دست نمی‌آمد. سردار

نمکی در نامه خود خاطرنشان کرده است: جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریم و در مقایسه با کشورهایی که از تنعم اقتصادی برخوردار هستند نتایج افتخارآمیزی کسب کرده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به  رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزوده است: ضمن تقدیر از همراهی بی‌دریغتان امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هرچه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روزافزون کشورمان باشیم.

با‌ وجود تمام مشکلات نباید طرح فاصله گذاری اجتماعی را فراموش کنیم ، لطفا مردم به هیچ دلیلی از خانه خارج نشوند تا تمام این مشکلات را پشت سر بگذاریم .

فارس :/ Google

      نمکی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.