دستگیری ۲ اکیپ شکارچی غیرمجاز در روانسر

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره حفاظت محیط زیست روانسر، از دستگیری ۲ اکیپ شکارچی غیرمجاز به همراه چند قطعه کبک وحشی و ادوات شکار در ارتفاعات شاهو از توابع این شهرستان خبر داد.

کد خبر : 3360
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1399 - 11:49
دستگیری ۲ اکیپ شکارچی غیرمجاز در روانسر
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش https://vaghtkhabar.ir/ناصح باباخانی امروز اظهار داشت: پیرو گزارش واصله و حین گشت و کنترل مناطق و زیستگاه‌ها به منظور پیشگیری از شکار و صید غیرمجاز در حوزه استحفاظی شهرستان روانسر (ارتفاعات شاهو و زیستگاههای اطراف روستاهای نهرابی و پشتنگ و بنی‌گز) مامورین یگان حفاظت این اداره در محل‌های مورد گزارش حضور یافته و موفق به دستگیری ۲ اکیپ متخلف شکارچی غیرمجاز، کشف چند قطعه کبک به همراه آلات و ادوات شکار شامل قفس چوبی و ضبط اسلحه شکاری از متخلفین شدند.

وی افزود: در همین راستا پس از تنظیم صورت جلسه تخلف پرونده متهمین برای سیر مراحل کیفری به مراجع محترم قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست روانسر در پایان، گفت: با توجه به امکانات موجود، وسعت زیاد منطقه، پراکنش حداکثری حیات وحش و وضعیت حاد منطقه از حیث بیماری کرونا ویروس یگان حفاظت این اداره کماکان نسبت به گشت‌زنی زیستگاه‌ها و برخورد با سودجویان و سوداگران طبیعت اقدام قاطع و قانونی را معمول می‌دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.