در شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری چه خبر است؟

Print Friendly, PDF & Email

اوضاع وخیمی که سرپرست شرکت فجر جهاد از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی با مدرک تحصیلی لیسانس تکنولوژی معماری از واحد آزاد عجب شیر! و مدیرعامل قبلی با استخدام های سفارش شده اقوام بعضی از نمایندگان مجلس سابق و حقوق های نجومی آنها این موضوع را تشدید کرده اند.

کد خبر : 3454
تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1399 - 9:48
در شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری چه خبر است؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“سرپرستی که ادعای ارتباط با دفتر وزیر را دارد و کارگران شرکت را از پیگیری مطالبات میترساند!!!جانشین مدیرعامل قبلی شرکت حمل و نقل فجر جهاد و عامل اصلی ناکارآمدی آن شرکت از فرصت کرونا استفاده کرده و مخالفین خود را در شرکت قلع و قمع میکند!

تازگی خبری منتشر شده که در یکی از شرکت های صندوق بازنشستگی در پی عزل مدیرعامل شرکت (لیسانس تاریخ داشت)در شب عید قائم مقام او را به عنوان سرپرست شرکت قرار داده اند.

اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که سرپرست جدید نیز از آنجا که دست راست مدیریت قبلی در شرکت بوده است ،همه صورت حساب های مالی،استخدام افراد بدون تجربه با حقوق های بالا به اسم مشاور،ابطال و از دست دادن مناقصه ها و مزایده های کاری شرکت در طول سال که باعث ضررهای چند ده میلیارد ریالی به شرکت شده است از توانمندی های شخص همین سرپرست جدید است!

گواه این ادعا ضررهای مکرر این شرکت در طول یک سال ونیم گذشته است البته مقدار خاصه خرجی ها هم در طول این مدت قابل توجه است مثلا فقط فاکتور هتل های درجه یک برای اقامت چند ساعته،بیلبوردهای زده نشده،مهر و تسبیح کربلای حاجی،کارهای عمرانی بی مورددر ساختمان شرکت و دهها نمونه ریز و درشت دیگر….

اوضاع وخیمی که سرپرست شرکت فجر جهاد از شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی با مدرک تحصیلی لیسانس تکنولوژی معماری از واحد آزاد عجب شیر! و مدیرعامل قبلی با استخدام های سفارش شده اقوام بعضی از نمایندگان مجلس سابق و حقوق های نجومی آنها این موضوع را تشدید کرده اند.تا جایی که کارمندان و کارگران شرکت برای آینده خانواده خود با این نوع مدیریت بشدت میترسند اما کماکان این ولخرجی ها برای پرداخت حقوق های نجومی حلقه مشاوران یک شرکت حمل و نقل انجام میشود.

در دگرسوی ماجرا عدم تخصص مدیران این شرکت در حوزه حمل و نقل به عنوان یک کار تخصصی و داشتن حداقل چهار سال سابقه برای صدور پروانه فعالیت هست اما سرپرست و رییس سابق حتی یک روز هم سابقه ای مرتبط نداشته اند و با رویکر خلاف قانون به آنها اجازه کار داده شده است!

ده ها سوال باقیمانده دیگر هست که در گزارش های بعدی طرح میشود

اما سوال اصلی از رییس صندوق بازنشستگی و شخص وزیر کار مطرح میشود که بر چه اساسی بدنه مدیریتی یک شرکت سابقا سودده در اختیار یک باند مدیریتی ناکارآمد قرار میگیرد تا با تصمیم ها و تسویه های نادرست سیستمی در این شرکت سبب تاراج بیت المال در صندوق به نام بازنشستگان مظلوم مزین است بشود؟

سوال بعدی سرپرست فعلی شرکت با چه جراتی ضمن ادعای من به دفتر وزیر وصل هستم کارمندان و کارگران باسابقه و دلسوز شرکت را میترساند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.